Alla inlägg den 27 september 2009

Av Sofia - 27 september 2009 22:44

Nu skall jag göra som Saga, krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. God natt


  

Av Sofia - 27 september 2009 21:01

Nu har min älskling åkt hem, det känns lika tomt varje gång det händer. Han kom hit vid femtiden igår och sen har vi verkligen bara slöat hela helgen. Vi lagade god mat igår och åt farmor knäckäppelkaka till dessert. Kylen är nu också full med rester och frysen är lika proppad som förut. Vi skulle titta på Sagan om ringen på kvällen men jag somnade efter 10 minuter. Andreas tittade klart första halvan och sedan sov vi båda två. Vaknade inatt av att det luktade brandrök i lägenheten men det var inte hos oss det brann utan i en skatelada i Vilbergen. Sov ganska länge idag och sen har vi verkligen bara tagit det lugnt. Underbart med sådana dagar. Vi skall ses imorgon igen då vi skall fira att vi har varit tillsammans i sex månader. Fast då skall vi ses i Linköping och äta mongolisk mat. Jag måste komma på något att ge Andreas i present imorgon och nu står det helt och fullt still i skallen på vad jag skall ge. Förslag någon? Snälla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards