Alla inlägg under september 2008

Av Sofia - 30 september 2008 22:46

Nu ska jag ta och sova om jag lyckas med det. Det är väldigt varmt i min lägenhet trots att jag inte har på något element. Imorgon blir det en föreläsning på skolan och sedan ska jag gå på stan och köpa en orkidé. Om jag finner någon till ett inte alltför hutlöst pris.

Av Sofia - 30 september 2008 21:51

På mitt nya konto i SEB är lyxkonto. Jag döpte mitt konto till det, undra vad de tänker på banken. Tanken är att jag ska sätta undan lite pengar emellanåt så att jag sedan kan köpa något som jag drömmer om.

Av Sofia - 30 september 2008 17:55

Jag är lite sugen på att åka till Hem 2008 som är en inspirations- och designmässa på Stockholmsmässan i Älvsjö helgen den 11-12 men jag kan inte bestämma mig om jag ska göra det. Inträdet kostar 140 kronor och så tillkommer det tågbiljetter för cirka 300 kronor. Men det hade kanske varit trevligt att göra något sådant någon gång. Länk till mässan om någon är nyfiken: http://www.hemmassan.se/

Ska jag åka eller inte?

Av Sofia - 30 september 2008 16:46

gick det bra att åka tåg till Norrköping. Inga förseningar och väldigt lite folk gjorde att jag kunde ta två säten i anspråk. Skönt att slippa ha båda kattburarna på golvet. Det regnade i Katrineholm och jag hann bli lite blöt men det var det enda problemet. Skönt att vara hemma igen. Mitt berg med reklam som jag fick ta hand om när jag kom innanfören dörren är nu slängt, jag har handlat mat samt dammsugit. En ganska bra dag ändå med andra ord. Återstår bara att laga middag samt skriva lite på uppsatsen vilket borde gå bättre när det nu är rätt storlek på tangentbordet.

Av Sofia - 29 september 2008 22:17

Nytt försök att åka hem till Norrköping ska jag göra imorgon är det tänkt. Hoppas verkligen att jag kan komma hem då. Men nu ska jag sova.

Av Sofia - 29 september 2008 18:00

Jag är kvar i Göteborg eftersom tåget jag skulle åka med inte gick. Någon hade ramlat på rälsen i Jonsered och tågen var inställda. Alltså får jag bli kvar här en dag till och ta tåget imorgon istället. Det får bli till att skriva jobbansökningar ikväll istället.

Av Sofia - 29 september 2008 11:46

Det är inte klokt vad länge jag har ont i fötterna efter en kväll i högklackat. Tårna värker fortfarande och jag tror att jag hädanefter ska gå i platta skor.

Av Sofia - 29 september 2008 11:22

Vaknade inatt med världens halsont vilket alltid brukar vara början på en förkylning. Tyvärr fanns det inga lenande tabletter hemma heller. Lyckades somna om och när jag sedan vaknade var jag förkyld. Lagom roligt tycker jag allt. I eftermiddag blir det tåget tillbaka till Norrköping.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards