Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 31 mars 2010 11:08

Ikväll skall jag jobba. För första gången sedan i augusti. Vi får se hur bra det går. Men jag borde komma ihåg det mesta tycker jag. Men innan dess skall jag både hinna skriva på min inlämningsuppgift i miljöledning samt på hemtentan i miljöekonomi. Dessutom skall jag hinna duscha. Men det skall nog gå bra om jag gör vad jag skall göra.

Av Sofia - 30 mars 2010 11:33

Nu är jag hemma i Göteborg igen. Jag kom sent igår och resan gick bra. Har mest packat upp här hemma och läst lite tidningar. Nu skall jag däremot sätta mig och skriva på min hemtenta i miljöekonomi. Den skall vara inlämnad vid midnatt på torsdag.

Av Sofia - 29 mars 2010 18:26

Om en halvtimme går bussen som skall ta mig till stationen där jag skall åka tåg och sedan komma hem. Segt att åka så här sent men det var mycket billigare och så hoppas jag att det är lite folk ombord. För jag har enormt mycket packning som skall med hem. Skall vara hemma över påsken och jobba lite på Hemköp är det tänkt. Men nu skall jag snart slänga ihop datorn och packa ner det sista. Må så grankott

Av Sofia - 29 mars 2010 15:12

Är jag så oerhört trött att hälften kunde räcka. Förstår inte varför det känns som om någon har slagit mig med en klubba i huvudet. Helgen var bra och mycket trevlig, det kommer en längre uppdatering om den senare. För nu skal jag nog ge mig in i duschen och se om jag återfår lite energi.

Av Sofia - 25 mars 2010 22:41

Nu skall vi gå och lägga oss i det här hushållet. För imorgon förmiddag bär det av till Malmö och Köpenhamn för en kärleksweekend. Det känns behövligt eftersom vi båda två har haft mycket att göra det senaste. Dessutom har vi på söndag varit tillsammans i ett år. Vi räknar helt enkelt från första gången vi träffades, och det var nästan kärlek vid första ögonkastet. Så vi bestämde oss helt enkelt för att det räknas. Ha en trevlig helg alla ni som är hemma.

Av Sofia - 25 mars 2010 19:06

Igår gjorde vi en ny sorts kladdkaka. Eller egentligen är receptet det ursprungliga men vi gjorde en förbättring. När kakan var färdig och varm tog vi och lade after eight plattor på den. Som sedan smälte av värmen från kladdkakan. När plattorna hade smält lite bredde vi ut dem som en glasyr över kakan. Det blev jättegott men man får nog inte ta för många plattor för då smakar det bara mint.

Av Sofia - 25 mars 2010 13:07

Jag upptäckte just att mina skor som jag skall ha i helgen är heltrasiga. Trodde de skulle hålla ihop över helgen åtminstone men det verkar de inte göra. Så nu måste jag få tag i ett par nya skor idag och det verkar inte bli det lättaste. Får se om jag lyckas. Annars får det bli två paket skavsårsplåster och mina gamla Doc Martens kängor.

Av Sofia - 25 mars 2010 11:40

Nu skall jag gå in till stan och möta Milla. Hon skall mata mina katter i helgen så hon skall få en nyckel och så får hon träffa skruttarna också. Jag är klar med min uppsats, saknas bara en genomläsning innan jag lämnar in den. Nä nu får jag gå innan jag kommer försent.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards