Alla inlägg under september 2011

Av Sofia - 28 september 2011 21:14

Idag har vi onsdag vilket innebär True Blood ikväll klockan 22.00 Säsong tre är lika bra som de tidigare. Jag har varit i Linköping i veckan och kört Pilot 2 tillsammans med implementerna och några från projektgruppen. Det har gått rätt bra faktiskt även om det finns så mycket som jag inte kan. Men jag lär mig varje dag. Nästa vecka ska jag vara i Stockholm måndag-fredag för acceptanstester och lite annat. Lite synd att det är samma vecka som jag hade saker inbokat på kvällarna men jobbet går före. Jag ska få låna Karins lägenhet när hon är i Australien. Annars är det inte så mycket som händer här, jag har varit så trött måndag, tisdag att jag har gått och lagt mig vid niotiden. Då är jag inte världens socialaste flickvän men ikväll är jag piggare. Fast då är Andreas självklart inte hemma utan på styrelsemöte med Västgöta nation i Linköping. I söndags var jag och handlade kläder, det var verkligen på tiden. Jag hade ont om kläder, senaste tröjan köpte jag nog i påskas. Trevligt med lite nytt i garderoben. Hittade en snygg skjorta på H&M som jag funderar på att köpa. Fanns inte i rätt färg i Hageby i min storlek men den kan ju finnas inne i stan.

Av Sofia - 24 september 2011 18:41

Nu är föräldrarna här, pappa har varit i stan sedan i måndags för jobb och mamma kom upp i torsdags. Vi har varit runt i stan idag och handlat massor, man får passa på när jag har tillgång till bil. Igår var vi på Indra och åt Indisk dukning. Ett mycket trevligt sätt att äta på, man får prova på en massa olika indiska rätter. Riktigt gott var det och man blev väldigt mätt.

Av Sofia - 14 september 2011 20:23

Idag är en sådan dag då jag går på sparlåga känns det som. Klockan är halv nio och jag funderar på att ta en dusch och sedan gå och sova. Faktiskt. Och så ringer ju klockan tidigt imorgon igen för jag ska till Stockholm. Jag var en sväng hos ögonläkaren idag och hon tror att jag har allergi. Men mot vad är det ingen som vet. Det är flera personer iår som har fått allergiska besvär i ögonen utan att tidigare ha märkt av något. Jag ska få ögondroppar som ska lindra så jag hoppas att det blir bättre snart. Jag fick pupillvidgande droppar där som sved något hemskt och som gjorde att jag blev mer ljuskänslig än vanligt. Dessutom såg det ut som jag gick på något med så stora pupiller. Jobbade fram till klockan 18 för att ta igen timmarna jag missade hos läkaren. I måndags och igår blev det tio timmars jobb så jag känner mig lite mör. Tror att jag ska locka med Marie på en gosstund så att hon får spinna mig i örat och jag får tänka på annat är verktyg, aktiviteter, mappstrukturer, arbetsuppgifter och rutiner.


God natt jorden.


 

Av Sofia - 11 september 2011 20:55


                                                                                       

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards