Alla inlägg under maj 2008

Av Sofia - 31 maj 2008 11:35

Idag ska jag städa är tanken. Så att det är fint när jag får besök. Borde verkligen sätta lite fart så att jag hinner sola med. Man får ju passa på när solen är framme.

Av Sofia - 30 maj 2008 23:04

Slutpluggat för ikväll. Jag har skrivit ner opponeringen men jag ska bättra på den imorgon samt kontrolläsa resten av uppsatsen. Tur nog kan det göras utomhus. Nu däremot bär det av till sängen och deckaren.

Av Sofia - 30 maj 2008 20:58

Nu är maten inhandlad och disken diskad. Återstår bara att skriva opponeringen idag så att jag kan sitta ute i solen imorgon och slipper sitta framför datorn. Skönt, sola behövs.

Av Sofia - 30 maj 2008 17:43

Middagen är äten och disken står i diskhon. Dags att ta en promenad och handla lite mat. Måste finnas mat hemma när föräldrarna dyker upp på måndag.

Av Sofia - 30 maj 2008 17:28

Så lite tid och så mycket kvar att göra. Jag ska handla, läsa min uppsats, skriva opponering på Chatarina samt laga middag. Funderar på att gå och handla men då jag är superhungrig känns det inte som ett bra alternativ. Laga mat först och handla sedan. Tur att det inte är så mycket sevärt på tv på fredagar. Champagneglasen är iaf rengjorda inför morgondagen och inför nästa vecka.

Av Sofia - 29 maj 2008 23:16

Ikväll är jag verkligen inte trött men jag lär behöva gå och sova ändå. Kvällens tv-program var bra och murder var en positiv upplevelse. Bäst jag ändå stoppar ner mig i sängen så att jag orkar upp när klockan ringer. Natti.

Av Sofia - 29 maj 2008 19:16

för kvällen får det vara nu. Jag har läst igenom Chatarinas arbete och det kommer att bli svårt att opponera på det eftersom det är såpass bra. Jag ska hålla mig till de kriterier som finns i kurshandboken men jag kommer ändå ha problem att komma på något negativt. Svårt men det får bli morgondagens problem. Då jag först ska ta mig till skolan för att träffa Helén och kolla igenom vår Power Point presentation. Men nu ska jag krypa upp i soffan och se på tv tillsammans med en mycket kelsjuk Marie som spinner som en motorcykel.

Av Sofia - 29 maj 2008 14:12

Idag sitter jag här och försöker göra en bra power point presentation till mitt seminarie. Det går ganska bra och imorgon ska jag och Helén träffas för att synka samman våra presentationer. Tanken är att jag även ska hinna läsa den uppsats jag ska opponera på samt baka muffins. Men det lär jag göra. Bara jag sätter lite fart nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards