Alla inlägg under maj 2008

Av Sofia - 28 maj 2008 23:11

Den här skålen ser väldigt snygg ut på bild. Jag undrar om den är lika snygg i verkligeheten. Priset är 79 kronor och den kommer från Duka. Jag får gå dit en dag och ta mig en titt.

Av Sofia - 28 maj 2008 22:04

nu har jag läst så mycket uppsatser att ögonen snart går i kors och fler ska det bli innan jag somnar. Eller åtminstone en uppsats till. Suck. Tur nog är jag pigg så det ska nog gå bra.

Av Sofia - 28 maj 2008 17:25

Inspekterade frysen förut och upptäckte att den ekade ödsligt. Det blev en tur till Ica för att införskaffa lite mat. Jag ska prova på deras pizzor, man köper en färdig botten och lägger sedan på fyllning som man också kan köpa. Men jag hade lite fyllning hemma som jag slängde på. Återstår att se om det blir gott. Sedan ska jag fortsätta läsa uppsatser, det är rätt så segt faktiskt.

Av Sofia - 28 maj 2008 12:03

och jag sitter inne och läser folks uppsatser på datorn. De är alldeles för långa för att skrivas ut annars kunde jag ha suttit ute och läst dem. Tar jag ut datorn så ser jag ingenting på skärmen. Om jag läser på ordentligt idag kanske jag kan sitta ut i helgen.

Av Sofia - 27 maj 2008 23:30

Nu ska jag sova. Imorgon hoppas jag verkligen att listorna för seminarier kommer upp så att jag vet vilka jag ska gå på. Kan vara bra att veta eftersom man ska läsa igenom de andra personeras arbeten.

Av Sofia - 27 maj 2008 22:35

Hej mor. Om du ser en sådan här i Orrefors så önskar jag mig en sådan. Den heter Puck Pennhållare. Jag har inte hittat den i butik någonstans men den finns enligt Orrefors hemsida.

Av Sofia - 27 maj 2008 19:14

ändå idag. Vitrinskåpet är dammat, de vissna blommorna är slängda, skorna är putsade och kängorna är infettade inför sommarsäsongen. Golvet är dammsugit och jag är ren. Återstår bara att baka muffins tills föräldrarnas besök. Jag har beslutat att vänta med att torka golven tills i helgen eftersom det då är rent när jag får främmande.

Av Sofia - 27 maj 2008 14:40

Det här är vad jag önskar mig från glasbruken.

  • Ljusstaken Lux från Orrefors i klarglas
  • Ljusstaken Skull från Kosta Boda
  • Ljusstaken Puck XL från Orrefors
  • Tumbler Mine från Kosta Boda

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards