Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Sofia - 14 maj 2008 22:54

tänker ta och sova nu så att jag är pigg imorgon igen.

Av Sofia - 14 maj 2008 22:34

På lördag ska det vara tömning på Trappan och jag funderar lite på att gå. Visserligen är jag inte helt förtjust i att festa men eftersom jag aldrig har varit där kan det vara roligt att gå. Får bara införskaffa några snygga skor.

Av Sofia - 14 maj 2008 21:39

en skurborste, i helgen ska jag skrubba golv för hand. Det blir inte rent i köket med en vanlig mopp. Tur nog är golvet så litet att det lär gå snabbt.

Tyg

Av Sofia - 14 maj 2008 19:09

Mamma var på Skroten idag och hittade mitt tyg som jag ville ha. Bra eftersom jag har ångrat att jag inte köpt mer förra året. Bad henne köpa 5 meter eftersom det bara kostade 29 kronor per meter. Så i sommar ska jag sy kuddar.

Av Sofia - 14 maj 2008 18:08

Jag vaknade imorse helt säker på att jag hade försovit mig eftersom det lät som någon klippte häcken och det brukar de börja med vid åtta på morgonen. Klockan visade sig dock bara vara halv fem och när jag tittar ut genom fönstret ser jag en stor maskin som borrar hål i asfalten. Får man börja så tidigt på morgonen i närheten av bostadshus? Väl på skolan satt vi i en sal där det hördes maskiner som jobbade i strömmen. Med andra ord har hela dagen varit full med oväsen. Men jag och Helén har lyckats skriva riktigt mycket på vår uppsats idag och jag har inte längre panik. Hann med en tur till Erikshjälpen på hemvägen där jag införskaffade fyra pocketdeckare, så nu har jag något bra att läsa. Jag har fått mail från Svenska Kyrkan om att de har mottagit min ansökan. Har hittat ett annat jobb som jag skulle kunna tänka mig, på Uddevalla kommun. Uddevalla är en stad som jag gärna vill bo i. Jag har dessutom bestämt att jag ska åka till Linköping på fredag och se Carmina Burana.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards