Alla inlägg under februari 2009

Av Sofia - 28 februari 2009 17:50

Buhu, dragkedjan i min mörka jeanskjol har gått sönder. Nu får jag ta den till en skräddare som kan byta.

Av Sofia - 28 februari 2009 16:05

Nu har jag sovit lite middag och skrivit klart skolarbetet. Hoppas bara att det blir bra också, ska lämna in det imorgon. Lite småseg känner jag mig så det får nog bli en dusch så att jag piggar på mig. Någon promenad i solen hann jag dock inte med idag men det kanske är solsken imorgon igen.

Av Sofia - 28 februari 2009 11:05

Är det redan idag. Månaderna går så fort och snart är våren här. Solen skiner för fulla muggar ute och jag sitter inne med mitt arbete i CSR. Tänkte göra klart det idag så att jag kan ta en promenad sen i solen. Nackdelen med solsken är att jag ser vilka enormt smustiga fönster jag har, borde verkligen putsa dem snart. Nu är det dags för frukost och sedan fortsatta studier.

Av Sofia - 27 februari 2009 20:43

Dagens första inlägg kommer sent. Har mest pluggat idag samt varit på stan en sväng. Köpte lite nödvändiga saker nu när pengarna har kommit men det är lite för mycket folk på stan för min smak. Jag behöver handla fler saker men det får bli nästa vecka. Nä, nu ska jag skriva lite mer på skolarbetet så slipper jag sitta imorgon. Ska laga middag hos Pontus så det är ju bra om jag orkar gå dit

Av Sofia - 26 februari 2009 22:02

Jag är uppenbarligen inte ett fall av överkonsumtion. Iaf inte enligt Lyxfällans test. "Du verkar ha koll på läget och sprider inte pengar omkring dig i onödan. Samtidigt som du faktiskt unnar dig lite lyx emellanåt, men skulle helst aldrig handla på kredit. Lasse och Elisabeth kan lugnt släppa dig ur sikte".

Av Sofia - 26 februari 2009 13:48

Idag är det de stora studiernas dag. Jag håller på att skriva på min inlämningsuppgift i CSR och än så länge går det ganska bra. Funderar dock på att äta lite lunch innan jag fortsätter. Annars har det inte hänt något särskilt spännande idag. Tyvärr fast det kan vara skönt så också.

Av Sofia - 25 februari 2009 18:45

Titta vad jag fick idag ett paket från DHL. Någon har visst skickat mig en liten katt. Det som egentligen låg i lådan var en korsett till mig men katterna tog lådan i besittning så fort jag hade plockat ur den.

Av Sofia - 25 februari 2009 15:49

En tur till Erikshjälpen resulterade i noll i inköp så det fick bli Netto istället. Köpte lite mat och en plattång. Säkert inte särskilt bra men jag vill prova en sådan någon gång. Tycker jag om den kan jag alltid köpa en som kostar mer än 59 kronor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards