Alla inlägg under augusti 2008

Av Sofia - 31 augusti 2008 22:36

spelas det från våningen under mig. Normalt sett tycker jag väldigt mycket om Pink Floyd men inte halv elva på kvällen när jag ska sova. Hoppas att det tystnar snart.

Av Sofia - 31 augusti 2008 17:17

Idag blev det latmansmat till middag. Hämtpizza fick det bli. Gott och nu är jag enormt mätt, magen är nästan fyrkantig.

Av Sofia - 31 augusti 2008 13:38

Det var då konstigt vad långsamt den här dagen går. Fast å andra sidan har jag inte gjort så mycket heller. Städat lite här hemma så nu är det fint. Marie har fått en borstning så nu är även hon fin. Saga hjälpte till att städa Maries öron. Nu är det dags för fika innan jag tar en dusch. Funderar lite på att ta en promenad också så att jag piggnar till. En tur till Ica ska jag också göra är tanken.

Av Sofia - 31 augusti 2008 12:00

Jag har läst ännu ett till kapitel i min bok. Återstår bara sex kapitel eller något sådant. Innan jag läser vidare ska jag dra en vals med dammsugaren för det är inte klokt vad här är hårigt. Annars blir det nog mest till att ta det lugnt idag och läsa och skriva olika skolarbeten.

Av Sofia - 30 augusti 2008 23:25

Här chattas det med Annika på msn. Vi har än så länge hunnit avhandla cyklar, kattutställningar, Henri Lloyd, giftemål och Biltema. Vilken fin blandning.

Av Sofia - 30 augusti 2008 20:50

Idag har jag bara läst två kapitel i min bok vilket var dåligt av mig. Tur nog hinner jag ändå läsa den tills det att frågorna ska vara inlämnade. Föräldrarna är på Strana och käkar havskräftor och jag är inte alls avundsjuk. För min del blev det kyckling, kall sås och risoni till middag.  

Av Sofia - 30 augusti 2008 18:18

Idag blev det en tur till Erikshjälpen eftersom jag skulle köpa en skeppsljusstake åt Caroline. Men i vanlig ordning kom jag hem med betydligt fler prylar. Jag inköpte:

  • En skeppsljusstake åt Caroline
  • Två vanliga mässingssljusstakar, också åt Caroline
  • Ett kakfat i serien Ulla från Kosta Boda (mamma vill nog gärna ha det)
  • 7 stycken Knasentidningar
  • En pocketbok
  • En liten handväska från Louis Vuitton, (säkert fejk)

Sen tog jag en tur till stan där jag stack in huvudet på Södra Päls där det var 50 % på Henri Lloyd. Hittade inget jag ville ha men jag hittade en jacka åt Per. Fast den var för liten. Det blev istället en tallrik på Cervera i färgen Kakao från Höganäs (jag har snart köpt upp hela deras sortiment) och en korthållare från Clas i Sjön.

Av Sofia - 29 augusti 2008 23:44

Till sängen nu jag gå, hej hå. Imorgon ska jag gå en tur på stan och läsa vidare i boken. Hur kan man komma på idéen att skriva om bygget av en busstation i Aalborg på 240 sidor på engelska. Enda fördelen med boken är att jag numera vet var Limfjorden ligger. Fast det hade jag fattat efter att titta på kartan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards