Alla inlägg under juli 2008

Av Sofia - 31 juli 2008 11:33

Ett badrum är nu städat och fint, återstår bara att städa det andra. Och så att dammsuga huset. Men först ska det bli frukost så att jag inte glömmer av det.

Av Sofia - 31 juli 2008 00:16

Tvätten är ren, iaf delar av den och jag är mätt. Med andra ord är det dags att sova. Ska sätta en klocka så att jag inte sover bort halva dagen och får äta middag med Kajsa istället för lunch som det är tänkt.

Av Sofia - 31 juli 2008 00:01

Det pågår en tävling på GP där man skulle skicka in den bästa bilden på sitt husdjur. Klart jag skickade in ett bidrag och det blev ju inte särskilt överraskande bilden på Saga och Marie i mattes säng. Den är bland det mest kärleksfulla jag har sett.

Av Sofia - 30 juli 2008 23:33

Äntligen hemma efter jobbet, eller njae det har jag varit ett tag. Det är varmt och lite tråkigt att jobba. Men bortsett från det så går det bra. Det blev inget städande idag och nu är det lite för sent för att gå loss med dammsugaren. Däremot ska jag nog ta och vika samman det sista av tvätten, om den är torr förstårs. Men i vanlig ordning fastnade jag framför datorn och allt roligt kan man köpa om man hade pengar. Idag kom min handduk och min bordstablett som jag vann på Tradera. Mycket vackra även om jag ska sy en hängare i bordstabeletten och ha den som handduk, den är lika stor som en sådan och i samma material.

Av Sofia - 30 juli 2008 15:22

Nu skall jag fara till jobbet igen vilket jag idag inte alls känner mig upplagd för. Vill hellre stanna hemma och slöglo på film. Känner mig dessutom deppig av någon anledning.

Av Sofia - 30 juli 2008 12:40

Dagen ägnas åt att vika den torra tvätten och sortera in den i gardroberna. Förstår inte hur mycket tvätt det kan bli. Men det är klart, föräldarna dumpade ett halvt ton tvätt hemma innan de for till Norrköping och renoveringen av min lägenhet. All tvätt är dock inte torr så jag lär fortsätta ikväll eller imorgon med resten. Nu är det dags att återigen göra lite nytta innan det bär av till jobbet vid halv fyra.

Av Sofia - 29 juli 2008 23:17

Ikväll blev det Mrs Henderson Present, en ganska sevärd film. Och så blev det lite glass från Ben & Jerry men den var faktiskt inte särskilt god. Nu blir det sängen och imorgon ska jag ta hand om all tvätt som är ren och förhoppningsvis torr.

Av Sofia - 29 juli 2008 19:47

Här händer det inte mycket vilket känns lite trist. Kan förvisso dammsuga men det är jag inte alls sugen på. Funderar på att krypa upp i soffan och se på någon film om jag hittar någon sevärd. Ute regnar det emellanåt så jag håller mig helst inne. Synd att tv:n inte fungerar när jag för en gångs skull vill se på tv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards