Alla inlägg under maj 2009

Av Sofia - 27 maj 2009 19:04

Jaha, då var man hemma i Göteborg igen. Katterna är inlämnade på pensionat och jag har nog packat det mesta inför Tyskland imorgon. Igår sprang jag och mamma runt i en massa affärer. Inköpt bland annat kläder inför Veronicas bröllop. Skönt att ha det avklarat. Dags att laga sås till maten säger de på ovanvåningen, så det är väl bäst att lyda.

Av Sofia - 26 maj 2009 08:05

Idag är jag uppe tidigt, kan bero på att jag ska med ett tåg som går vid halv elva. Och jag kan inte vara ute i sista stunden så därför går jag upp långt innan det behövs. Dags att äta frukost och packa det sista.

Av Sofia - 25 maj 2009 14:30

Sådär ja, nu är det inhandlat lite varor till dagens lunch och middag. Alltid är det något som fattas. Kanske bord ta och tillreda lunchen också innan det blir alltför nära middagen. Ska packa också för imorgon bär det av hem till Göteborg för vidare färd mot Tyskland på torsdag. Och i vanlig ordning vet jag inte alls vad jag ska ha med mig. Suck

Av Sofia - 25 maj 2009 13:01

Nu är rapporten i miljöekonomi nästan färdig, återstår bara en sista genomläsning. Känns skönt eftersom den har tagit ganska mycket energi i anspråk. Nu tänker jag unna mig en paus innan jag sätter fart med nästa inlämning.

Av Sofia - 25 maj 2009 11:30

Det är nästan sommar ute, eller det känns så eftersom fåglarna kvittrar i buskarna. Jag borde ge mig ut på en promenad idag och få lite solljus på mig. Tyvärr blir det även en del skolarbete men det ska väl gå bra. Bara jag sätter lite fart är det tänkt.

Av Sofia - 24 maj 2009 23:06

Ännu en kväll i soffan med Dexter. Nu är det bara två avsnitt kvar och väldigt spännande. Bättre serie får man nog leta efter. Tyvärr släpps inte säsong 2 på dvd förräns den 24:e juni, en hel månad kvar. Hittade en mall till min miljörapport idag så det ska nog gå bra att skriva den. Känns skönt.

Av Sofia - 24 maj 2009 12:30

Jag har totalt slut på energi när det gäller skolarbetet numera. Fundera på om jag ska ta helt ledigt från det idag och återkomma med ny energi imorgon eller om det bara är dumt. Får se hur det känns om ett tag. Sov gott gjorde jag iallafall inatt och känner mig ganska så utsövd. Försöker komma på vad jag ska äta till middag idag men vissa dagar står det bara still i huvudet när det gäller matinspiration. Så tips mottages med tacksamhet.

Av Sofia - 23 maj 2009 20:03

Nu får det vara klart med studierna för idag. Det har gått framåt iallafall. Återstår bara lite att göra på rapporten imorgon. Känner mig trött i ryggen och min massör är på släktträff så jag får bege mig från datorn istället. Blir nog en tur till soffan för att se på Dexter. Det är ju bara 7 avsnitt kvar nu på första säsongen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards