Alla inlägg under december 2012

Av Sofia - 19 december 2012 20:55

Nu ska jag ta mig i kragen och skriva något här. Livet rullar på som vanligt faktiskt. Idag har jag för första gången i mitt liv gjort en nagelförstärkning och det blev bra. Har aldrig haft så snygga naglar faktiskt. Igår hade vi avtackning av min chef hemma hos kollegan Isabelle. Jättetrevligt, vi lagade god mat och spelade spel. Jag gav upp vid halv tio och tog en taxi hem. Och imorgon ska vi på Ksk ha julbord, vi får ett julbord istället för en julklapp iår. Jag äter sällan julbord så jag ser fram emot det här. Och på fredag, då bär det av hemåt till älsklingen och sedan ska jag vara ledig tillochmed den 7:e januari.  Har inte haft ledigt på länge så lite semester behövs helt klart. Julafton firar vi i Linköping, juldagen hemma hos oss i Norrköping, annandagen i Grebo och därefter i Linköping för då är Zara och Justin med. Och sedan bär det av hem till Göteborg där vi ska fira nyår. Sedär, mitt liv just nu i korta drag. 

Av Sofia - 5 december 2012 20:34

Nej, jag har inte lagt ner min blogg. Däremot så behagar min dator bara fungera ibland och då bara på vissa sidor. Och blogga från mobilen är för krångligt. Därför är det just nu stillestånd på min blogg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards