Alla inlägg under mars 2009

Av Sofia - 31 mars 2009 14:12

Passade på att ta en sväng på stan idag när jag hade haft möte. Nu var det äntligen 70% rea på Cervera och jag köpte två snygga saker. Självklart från Georg Jensen. En ljusstake och en prydnad till mitt vardagsrumsfönster blev det.

Av Sofia - 30 mars 2009 18:40

Tror det blev lite fel i nyheterna från NT idag på nätet. Nyheten handlar om en blottare i Vasaparken Norrköping och annen beskrivs vara i 40-årsåldern, ha normal kroppsbyggnad och vara ungefär 1.75 centimeter lång. Frågan är vilket mått som avses och hur som helst är 1.75 centimeter lång inte särskilt mycket.

Av Sofia - 30 mars 2009 12:39

Idag är det som alla vet måndag och jag är lika pigg som vanligt. Haha, dessutom har jag ont i fötterna. Blir så efter en kväll på höga klackar. Idag  börjar jag en kurs i miljöekonomi så en av dagens planer att läsa in mig på nationalekonomi. Men det ska nog gå bra. Funderar på att baka muffins också. Vore gott. Samt handla lite mat och bröd för det saknas här hemma.

Av Sofia - 28 mars 2009 17:30

Idag har jag överlevt en hemtenta och en närkontakt med varm tomatsås. Brände mig bara lite på ena armen. Dumma mikro som sitter så högt upp. Hemtentan gick nog också ganska bra även om det var lite konstiga frågor. Nu ska jag fixa iordning det sista innan jag åker till Linköping.

Av Sofia - 27 mars 2009 12:13

Nä nu får det snart sluta snöa. Jag vill ha vår och solsken. Inte vit nederbörd som kommer vertikalt. Usch usch.

Av Sofia - 27 mars 2009 11:17

Idag är det tur att jag ska vara inne nästan hela dagen. Det blåser och snöar ute, nästan lite snöstorm. Ser inte det minsta mysigt ut att vara ute och alla som går förbi mitt fönster verkar frysa. Tur att jag kan vara inne i värmen och ha det skönt.

Av Sofia - 26 mars 2009 20:15

Här kommer dagens första och ganska korta inlägg. Jag är fortfarande förkyld även om det känns bättre idag. Har mest ägnat dagen åt studier och kurerar mig. Ska se på Wall-e ikväll och mysa i soffan.

Av Sofia - 25 mars 2009 23:35

Det kommer nog dröja ett tag innan jag äter köttfärspaj igen efter att ha sett Sweeny Todd. Lite småäcklig film men tyvärr var det alldeles för mycket sjungande för min smak som normalt sett gillar musikaler. Nu blir det sängen och sömnen tillsammans med ett antal paket näsdukar.


Dagens bästa: jag fick lön, hade jag inte räknat med

Dagens sämsta: en illröd och öm näsa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards