Alla inlägg den 26 september 2009

Av Sofia - 26 september 2009 15:27

Jag har i min energilöshet ändå lyckats städa här hemma samt renskrivit hälften av min inlämningsuppgift. Känns skönt och jag har pratat med pappa om de frågor som jag inte riktigt förstod. Jag hade i stort sett tolkat dem rätt. Återstår att städa badrummer samt byta om innan jag skall hämta min älskling på stationen vid femtiden. Tror att jag skall gå dit, det kan vara skönt att få rört lite på sig. Eller så tar jag bussen och så går vi tillbaka. Middag skall också lagas och jag funderar på vad jag kan göra med allt som jag i min frys. Blir nog till att kompletteringshandla något tillbehör ändå faktiskt.

Av Sofia - 26 september 2009 13:09

Ännu en dag då jag känner mig energilös. Tycker att jag kände mig pigg när jag vaknade och allt sådant men det har gått över. Traskade ut till miljöbilen och slängde lite farligt avfall, skönt att bli av med det. Nu sitter jag här framför datorn och vet inte alls vad jag skall göra. Försöker skriva lite på min  inlämningsuppgift men det går inte särskilt bra. Kanske borde ta och läsa lite i min bok istället. Andreas kommer antagligen hit idag men eftersom han kom hem vid åtta imorse så sover han nog fortfarande. Ska bli spännande att se om han orkar ta sig hit. Vädret är tämligen deprimerande idag. Ingen sol i sikte här inte. Nä, nu skall jag ta och göra något så känns det antagligen bättre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards