Alla inlägg den 10 september 2009

Av Sofia - 10 september 2009 17:59

Sådär ja, nu har jag bakat knäckflarnen som vi skall ge till Riikka i present på lördagen. Fick göra två satser eftersom jag glömde vispgrädden i den första. Flarnen blev goda men inte alls så tunna som de skulle bli. Nästa omgång blev betydligt bättre. Så nu är jag rätt trött och varm. Skall ta en paus innan jag lagar middag och skriver lite på min mbk-uppgifte. Mår iaf bättre nu men om det är tillfälligt vet jag inte.

Av Sofia - 10 september 2009 13:25

Klockan är halv två och det enda jag har gjort än så länge är det gamla vanliga samt kokat min disktrasa. Jag tycker inte alls om när hela huvudet väger fem ton och det inte går att tänka en vettig tanke. Fast jag borde verkligen ta och dammsuga för här är dammigt. Får se om jag orkar med det. Varför är det ingen som tar hand om mig när jag är sjuk...

Av Sofia - 10 september 2009 11:45

är mitt motto idag. Jag har fortfarande ont i halsen och ganska lite energi. Sov väldigt dåligt inatt och vaknade hela tiden. Så idag tänker jag ta det lugnt och göra några småsaker men inte stressa. Hoppas verkligen att jag känner mig bättre snart, jag gillar inte alls att vara sjuk. Mamma och pappa är på Samos så jag kan inte ringa och ynka mig. Tror att jag skall ta och vila lite innan jag gör något som jag borde göra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards