Alla inlägg den 7 september 2009

Av Sofia - 7 september 2009 15:02

Nu fick jag nästan slut på energi. Jag blir sömnig av att läsa i min skolbok men å andra sidan är den utläst nu vilket känns väldigt skönt. Imorgon skall jag börja läsa miljörevision och sedan ta tag i inlämningsuppgifterna. Borde ta en promenad till Netto också och köpa en bal toalettpapper eftersom det var extrapris. Lägenheten är städad, blommorna är vattnade, fläkten rengjord och katterna klappade vilket känns väldigt skönt. Återstår bara att städa badrummet vilket går fort.

Av Sofia - 7 september 2009 11:13

Måndag är det idag och jag är lika trögstartad som alltid på måndagar. Vet inte varför men det känns bara som en dag då jag har svårt att komma igång. Hur som helst så har jag iallafall ätit frukost och försökt få lite ordning här hemma. Dagen skall jag ägna dels åt städande och dels åt att läsa i min bok om MKB. Nu har kurserna satt fart på riktigt så förhoppningsvis kommer jag att få mer att göra på dagarna. Nu skall jag hugga tag i disken och sedan pussa Saga på huvudet. Samt fundera på vad jag skall ge Riikka i present, hon har kalas på lördag. Enligt Anna fungerar allt ätbart bra så jag funderar på att baka en eller två sorters kakor och ge bort i en fin ask. Förslag på bra sorters kakor att baka och ge bort mottages tacksamt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards