Alla inlägg den 25 september 2009

Av Sofia - 25 september 2009 23:57

Nu skall jag bädda ner mig i sängen och försöka sova lite. Saga har redan ockuperat ena änden och snarkar. Lite störande faktiskt. Imorgon skall jag sätta klockan så att jag inte missar miljöbilen som är här mellan 10.00 och 10.20 Jag har lite miljöfarligt avfall som jag tänkte bli av med. Men först blir det sängen och förhoppningsvis lyckas jag somna utan alltför mycket hosta. God natt

Av Sofia - 25 september 2009 18:43

Tog en promenad till Hageby och handlade på Willys förut. Enormt svårt att hitta något där under tiden de bygger om men affären blir nog väldigt fin när den är färdig. Fick tag i det mesta jag skulle ha så det var bra. Nu är min frys smockfull så jag skall ta och äta upp glassen idag, den tar väldigt stor plats. Köpte två fina orkidéer på en blomsteraffär också, de kostade 99 istället för 199. Per styck alltså. De gör sig väldigt bra i mitt fönster. Har lagat god middag också så nu är jag mätt och slö. Funderar på att vila lite innan jag tvättar håret och sedan ser på filmen Red Eye som går på femman vid nio. Känner mig lite piggare men märker att jag har någon infektion i kroppen för den känns inte riktigt som den skall. Saga har idag lekt med en av mina handdukar och tyvärr dragit upp en massa trådar med klorna. Det var inte min favorithandduk men synd att jag inte hann använda den innan hon förstörde den. Nu är dock klorna klippta på både henne och Marie.

Av Sofia - 25 september 2009 12:27

och löning men ändå känner jag mig inte glad idag. Känner mig mest trött och väldigt håglös. Vet inte riktigt vad jag skall ta mig till men jag funderar på att göra något iallafall så att jag inte deppar samman. Tyävärr kan jag inte komma på något roligt som jag kan göra. Däremot väldigt mycket som jag borde göra. Dels borde jag gå och handla och dels borde jag renskriva min inlämningsuppgift. Men mest av allt vill jag krypa upp i soffan och läsa en bra bok. Jag tror jag tar och ringer mamma och ser hur hon mår idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards