Alla inlägg den 14 september 2009

Av Sofia - 14 september 2009 22:45

Jag har idag hittat min drömlägenhet på Hemnet, den är helt underbar. Ligger centralt i Norrköping, totalrenoverad, har ett ganska billigt utgångspris, låg hyra och skulle passa perfekt till mig och Andreas. Lite jobbitg att jag inte kan köpa den då jag verkligen drömmer om en sådan lägenhet. Enda nackdelen är att den är ganska liten 45kvm stor två är i mina ögon ganska litet. Men den var verkligen oerhört fin. Saknas bara ett jobb eller två så att vi kan flytta samman i framtiden.

Av Sofia - 14 september 2009 22:20

Jaha, då är det återigen kväll och jag har gjort vad jag skulle göra idag och dessutom lite extra. Känns skönt att vara klar med en skoluppgift och imorgon skall jag ge mig i kast med nästa. Men just nu skall jag njuta av att vara ledig och sedan se ett eller två avsnitt till på Dexter. Det är bara två avsnitt kvar så det är tveksamt om jag klarar av att se ett avsnitt med tank på att det är väldigt spännande.

Av Sofia - 14 september 2009 10:44

och jag är fortfarande sjuk. Hoppades att det skulle ha gått över inatt. Nåja, idag skall jag handla mat, hämta ett paket och göra skoluppgifter tänkte jag. Får se hur det blir, brukar bli så att jag gör lite andra saker istället. Annars finns det inte mycket nytt att säga så jag låter bli istället.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards