Alla inlägg den 9 september 2009

Av Sofia - 9 september 2009 19:52

Det går ju väldigt bra att plugga när någon, läs Marie, har tagit min skolbok i beslag. Hon tycker att matte skall ägna sig åt betydligt vettigare saker, till exempel gosa.


  

Av Sofia - 9 september 2009 16:15

Fy vad jag känner mig trött just nu. Huvudet och halsen värker, det här bådar inte alls gott. Jag har handlat inför morgondagens storbak av kakor samt införskaffat lite andra matförnödenheter. Glömde dock att köpa leverpastej eftersom det inte stod på min lista. Hämtade även ut en bok som jag hade beställt från Adlibris. Jag fick en trevlig överaskning med boken, en månad fri film på Lovefilm och en värderabatt på Adlibris, 50 kronor. Rätt bra med tanke på att boken jag köpte kostade 49. Kan jag använda rabatten när jag skall köpa nästa bok alternativt måste köpa en skolbok. Lämnade av mina varor hemma, bytte om och traskade iväg till Erikshjälpen. Hittade två kakbukar, den ena var väldigt fin samt en stor glasskål från Sea som jag tänkte stoppa kakor i också. Blir lite roligare med en glasskål och inte enbart en kakburk eller två. Köpte ett grönt coca-cola glas till Andreas och 4 stycken pizzatallrikar från Höganäs Keramik till mig själv. Färg tror jag kallas Sienna, en brun variant är det iallafall. Totalsumman blev 194 kronor med två påsar. Helt lagom tycker jag. Eftermiddagen har jag ägnat åt att äta lunch, diska sakerna från Erikshjälpen och nu skall jag läsa lite mer om miljörevision tror jag innan finalen av Project Runway börjar vid 17.

Av Sofia - 9 september 2009 10:00

Aj, jag har ont i halsen idag. Det är inte alls bra med tanke på att vi skall på fest på lördag. Jag har inte tid att vara sjuk. Dumma hals. Förhoppningsvis går det över snart. Jag har tagit en Bafucin så att jag skall kunna få i mig lite frukost. Funderade först på stanna i sängen och kurerar mig men det tror jag knappast hjälper. Idag skall jag läsa miljörevision, ta en tur till Erikshjälpen, hämta mig bok på Ica och handla mat på Netto. Det var nog i stort sett allt. Och så skall jag självklart se på True Blood också och gärna ett till avsnitt av Dexter.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards