Alla inlägg den 3 september 2009

Av Sofia - 3 september 2009 17:13

Nu somnade jag igen med katterna i soffan. Att jag aldrig lär mig. Det är sövande med spinnande katter och en skolbok. Kom dock 40 sidor i min bok innan jag somnade. Den var inte så tråkig som jag trodde heller, det blev boken i MKB eftersom den var mer soffvänlig. Men hädanefter skall jag sitta vid bordet och läsa. Lär nog inte somna där med tanke på fallhöjden från barhöjden ner till golvet.

Av Sofia - 3 september 2009 14:47

Men äsch, det regnar ute. Jag som tänkte ta mig en promenad till stan och köpa sockar och saker på Apoteket. Känns verkligen inte lika lockande nu. Funderar på om jag skall skjuta på det tills imorgon då det förhoppningsvis regnar lite mindre eller om jag skall göra det idag. Är ingen panik med det som skall inhandlas ändå. Men äh, nu regnar det ännu mera. Med andra ord blir det till att stanna inne idag. Nåja, jag får väl ta och krypa upp i soffan med någon av mina två spännande böcker, En introduktion till miljökonsekvensbeskrivning eller Miljörevision. Undra vilken som är roligast. Eller snarare vilken som är minst tråkig. Har hitentills ägnat dagen åt att lyssna på lite föreläsningar om miljölagstiftning via datorn vilket hade varit väldigt mycket mer givande om inspelningen hade varit bättre. Nu var det mest skrap, skrap, skrap och så lite mummel.

Av Sofia - 3 september 2009 11:09

Idag sov jag länge, vilket mest beror på att jag vaknade med huvudvärk och då valde att somna om. Usch, finns inget värre än att vakna med huvudvärk. Nåja, den verkar ha släppt även om jag känner mig lite mör. Idag skall jag ägna dagen åt lite studier samt ta en promenad till Apoteket, börjar få slut på Panodil. Någon håller på att trimma utanför mitt fönster igen, det måste vara väldigt snabbväxande gräs här eftersom de håller på varje dag. Finns väl snart inget gräs kvar. Jag tycker att det är fint med en massa gräs, träd och buskar men jag börjar verkligen tröttna på att lyssna på ljudet från maskinerna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards