Alla inlägg den 22 september 2009

Av Sofia - 22 september 2009 13:57

Idag gjorde jag ett riktigt fynd på Tradera. Jag köpte en silverring med valfri text från Uttryckdig, firman som har så mycket fina smycken enligt mig. Jag fick betala 183 kronor med frakt istället för 900. Det tycker jag är ett bra pris. Nackdelen är att leveranstiden är mellan 6 och 8 veckor så jag får vänta ett tag tills jag får den. Nu återstår bara frågorna hur jag mäter vilken ringstorlek jag har och vad det skall stå på ringen. Det är plats för 25 tecken med mellanslag. Jag tycker om den latinska frasen Amor vincit omina, Kärleken övervinner allt. Funderar på att skriva det eller något helt annat. Förslag någon?


   Så här ser ringen ut. Dock skalla jag ha en annan text.

Av Sofia - 22 september 2009 10:50

Jag känner mig duktig idag. Jag har redan avklarat det mesta jag brukar göra på morgonen inklusive dusch och dammsugning. Känns som om jag har kommit igång ordentligt idag och inte bara småsegat halva dagen. Att kliva upp en timme tidigare lönar sig. Nu skall jag sätta mig med min fördjupningsbok i MKB och förhoppningsvis hinner jag läsa klart innan lunchen och min utflykt till Linköping. Ska bli underbart att träffa Andreas igen även om vi sågs i söndags.  Vädret kunde vara bättre men samtidigt känns det lite skönt med regn. Nu skall jag sätta fart och förflytta mig till matbordet och min bok.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards