Alla inlägg den 11 september 2009

Av Sofia - 11 september 2009 17:17

Nu är Kramforskakan färdig och jag väntar på att den skall svalna. Spännade att se om jag får med mig allt på tåget imorgon. Men det skall nog gå bra. Det tär på krafterna att göra något när jag är sjuk men samtidigt så mår jag bättre när jag är uppe ur sängen. Förhoppningsvis så släpper mitt halsonda snart och jag är pigg igen. Tror jag skall ta och skriva lite på min mkb-uppgift ikväll. Känns bra att ha ett första utkast färdigt så att jag bara kan komplettera det senare om det behövs.

Av Sofia - 11 september 2009 13:34

Och för en gångs skull tycker jag inte att det är skönt med fredag. Det hade jag säkert tyckt om jag kände mig pigggare och mer frisk. Har ont i halsen och känner mig allmänt tung i huvudet men inte såpass sjuk att jag är sängliggande. Däremot tar det väldig tid innan jag orkar samla krafter att göra något och det blir bara små steg hela tiden. Har packat det som skall med imorgon, om jag är frisk nog att åka. Återstår att baka en kaka, raka benen och göra tre stycken skoluppgifter till vilket borde vara snabbt avklarat. Men först skall jag återigen vila lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards