Alla inlägg den 2 september 2009

Av Sofia - 2 september 2009 23:22

Dags att sova för litet troll. Timmen börjar bli mycket och jag skall krypa ner i sängen med en av mina nyinköpta böcker. Det blev sex stycken böcker och en ask med kylstenar idag på Erikshjälpen. Sov gott gott folk

Av Sofia - 2 september 2009 15:18

Jag är verkligen ingen större fan av smycken men jag skulle verkligen kunna köpa mängder av smycken från den här sidan, http://www.uttryckdig.se/ Och då är det inte ens Georg Jensen utan ett svenskt företag. Jag skulle vilja ha både ring, halsband och armband. Och innan mamma hinner säga något så vet jag att jag redan har ett fint halsband. Tänk vad mycket olika saker man skulle kunna skriva på smyckena. Nackdelen är att de är ganska dyra men drömma kostar ingenting.

Av Sofia - 2 september 2009 14:13

som fick A på båda sina kurser i sommar. Du förtjänade det. Och ett litet grattis till mig (om jag får säga det själv) som hjälpte till och korrekturläste.

Av Sofia - 2 september 2009 12:00

Dagarna springer iväg men jag lyckas ändå få en massa gjort. Vädret är väldigt omväxlande idag, jag vaknade vid halv femtiden av att det regnade och sedan dess har det både varit solsken och mulet. Men det är varmt ute. Sitter här framför datorn och skall läsa lite texter om lagstiftning och EU, vilket inte känns särskilt uppmuntrande. Men när jag är klar med det blir det först en promenad och sedan en tur till Erikshjälpen för att se om det finns någor roligt som skall inköpas. Har varit ont om sådant den senaste tiden. Får iaf köpa på mig några pocketböcker för snart har jag inget kvar att läsa här hemma förutom skolböcker och det vägrar jag läsa innan jag ska sova. Äh, lika bra att ta tag i lagstiftningentexten så är det gjort.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards