Alla inlägg den 24 september 2009

Av Sofia - 24 september 2009 22:16

Nu är det kväll igen. Ibland går tiden väldigt fort. Jag har gjort alla mina inlämningsuppgifter och skall nog renskriva dem imorgon. Borde ta mig till LiU också och hämta min beställda bok som inkom idag. Samt handla, det är ganska tomt i kylen och frysen. Eller mest i frysen faktiskt. Funderar på att krypa upp i soffan och se på en film men jag kan inte alls bestämma vad jag är sugen på att se. Det är inget bra på tv just nu så jag får gå igenom mina filmer och se om jag hittar något sevärt. Kanske borde ta och se en till Lars Molin film så att jag kommer igenom boxen någon gång. Funderar även på att se om Örnen, det är 16 avsnitt så jag har ju att göra ett tag. Dessutom är det länge sedan den gick på tv. Undra förresten om den andra omgången finns att köpa på dvd.

Av Sofia - 24 september 2009 15:28

Nu kommer på begäran av min mamma korten på mitt kylskåp och på hennes ljusstakar. Har hon något att titta på när hon kommer hem idag. Själv skall jag gå och handla lite mat, glömde köpa vitlök igår och eftersom jag skall laga köttfärssås till middag måste jag ha vitlök. Det har gått ganska bra med mina skoluppgifter. Har gjort 4 av 6 även om jag tror jag behöver pappas hjälp att tolka en av dem. Har slängt iväg ett mail till honom så jag får nog svar ikväll. Har 1,5 vecka kvar innan den skall vara klar vilket känns skönt.


                     

Mitt pimpade kylskåp              Mammas samling Sunflower ljusstakar

Av Sofia - 24 september 2009 11:48

Vaknade imorse av att halsen kändes tjock och att jag är småförkyld. Jag var ju nyss sjuk så jag tycker att jag kan få vara frisk ett tag nu. Men icke. Känner mig lite småslö och jag har mest tagit det lugnt idag. Röjt lite här hemma och jag skall sedan sätta igång att lösa mina uppgifter i kvalitesledning tänkte jag. Hoppas att det går bra, de brukar vara lite småsvåra men samtidigt utmanande. Och så känner jag att jag lär mig något också. Innan jag påbörjar mina studier skall jag ta hand om gårdagens bakade kaka samt byta om från mjukiskläder till något annat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards