Alla inlägg den 1 september 2009

Av Sofia - 1 september 2009 15:12

Så där ja, nu har jag nästan gjort allt på dagens schema. Till och med varit och handlat, dock utan promenad innan. Jag bestämde mig för att det var för varmt för en promenad och skall ta en senare när det har svalnat av lite. Försökte komma på en lunch i affären och bestämde mig slutligen för sallad eftersom det var extrapris på Haloumiost vilket jag tycker är gott. Så nu skall jag laga lunch och sedan läsa igenom fler föreläsningar.

Av Sofia - 1 september 2009 13:34

Badrummet är städat och resten av lägenheten är ganska fin. Känns skönt. Skall snart ta en promenad i solen och sedan handla lite middagsmat. Oh, nu kom posten, undra om det är något spännande till mig. Antagligen inte, jag väntar inga paket eller annat roligt.

Av Sofia - 1 september 2009 10:44

De har klippt häckar och gräs utanför min lägenhet i fyra dagar nu. Hur lång tid kan det seriöst ta att klippa ner lite gräs med en åkgräsklippare? Jag hade hunnit klippa hela gräsmattan med en handjagare under den här tiden. Jag börjar nämligen bli trött på detta eviga oväsen. Det är ju såpass varmt ute att jag vill ha fönstret öppet men fy vad de väsnas. Kanske blir jag på bättre humör om jag stoppar i mig min frukost och om jag har tur har maskinerna hunnit försvinna under tiden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards