Alla inlägg den 18 september 2009

Av Sofia - 18 september 2009 17:46

Sådär ja, nu är ljusstaken hämtad och jag handlade det som behövdes till middagen. Pastasåsen står och kokar på spisen, den skall bara värmas upp innan vi äter middag. Jag skall hämta Andreas på stationen vid sju, det ska bli underbart att ses igen. Innan dess skall jag göra klart iordning det sista här hemma och sedan ta bussen ner. Jag orkar nog inte gå ner utan tar en promenad hem istället. Nåja, nu skall jag sluta sitta här och kolla till såsen istället.

Av Sofia - 18 september 2009 15:10

Hurra, min ljusstake har kommit. Behövde inte alls vänta särskilt länge på den. Skall ta en promenad in till stan snart och hämta den samt köpa lite saker som jag behöver komplettera dagens middag med.

Av Sofia - 18 september 2009 12:28

Idag vaknade jag vid elva av ett sms, det blir så när man glömmer att sätta klockan på kvällen. Å andra sidan var det skönt att sova länge och jag har inga tider att passa idag ändå. Jag har lämnat in en av skoluppgifterna och skall läsa igenom den andra innan jag lämnar in den. Fast det är över en vecka kvar innan uppgiften skall in. Marie är extremt gosesjuk idag och jag får knappast gå en meter innan hon jamar på mig och skall gosa. Lite störande faktiskt. Ja och så har jag hunnit med att slå sönder ett glas idag också. Alltid lika roligt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards