Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Sofia - 22 februari 2010 19:17

Idag tänkte jag äta köttfärssås med spagetti och det var ju en fin tanke. Hade köttfärssås i frysen som jag skulle värma. Visste att det fanns en påse med tacofärs också men efter att ha tittat på båda två bestämde jag mig för att den ena var köttfärssås. Men när jag hade värmt den luktade det tacofärs om den så jag fick äta tacofärs med spagetti till middag. Inte jättegott men det gick att äta. Jag borde plugga men jag blev så mätt efter maten och väldgt sömnig så lägger jag mig i sängen så somnar jag på en minut. Roade mig istället med att rensa avlopp under badkaret och det var behövligt. Men usch vad motbjudande det är. Skall göra ett litet försök att plugga iallafall och se om jag kommer någonstans idag. Annars får det bli nya tag imorgon.

Av Sofia - 22 februari 2010 15:50

Iallafall om man skall åka med tåg. Idag åkte jag nämligen hem från Andreas och det tog 2,5 timmar och det brukar det verkligen inte ta. Först fick jag vänta 25 minuter på bussen som skall gå var tioende minut. Väldigt kallt med tanke på att det var ungefär -15 ute. Sen var tåget inställt så jag fick vänta på nästa tåg, det tog en halvtimme. Men jag kom hem tryggt men det känns som det kommer att ta ett tag innan jag åker tåg i så här mycket snö igen. Min termometer visade att det har varit -26 ute i helgen och det betivlar jag inte det minsta. Nu slötittar jag på tv samtidigt som jag lagar middag och pysslar här hemma. Ikväll skall jag läsa lite miljöekonomi och en miljöutredning. Nästa vecka kan Andreas förhoppningsvis flytta in, jag längtar oerhört mycket efter det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards