Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Sofia - 16 februari 2010 19:11

Nu sitter jag här och skriver jobbansökningar. Det går ganska bra men skall vänta tills imorgon med att skicka in dem. Då har jag mitt sista test i arbetsmiljö och klarar jag det kan jag lägga till arbetsmiljö på min meritlista. Och det vore inte helt fel. Ett av jobben jag tänkte söka fanns inte längre tillgängligt på länken och det irriterar mig. Mest för att det var 13 dagar kvar innan ansökningstiden går ut och då vill jag kunna söka jobbet. Tur nog var det bara ett jobb i en skoaffär så det var inget miljöjobb. Men det irriterar mig ändå att jobben tas bort innan sista ansökningsdagen. Jag har skivit klart min miljöledningsuppgift så på det stora hela har det varit en produktiv dag.

Av Sofia - 16 februari 2010 13:46

Fick en inbjudan till konfirmation idag som gällde Sofia och Andreas Jönsson, kanske inte så konstigt eftersom jag är tämligen säker på att brevskrivaren inte vet vad Andreas heter i efternamn. Dock står det inte vem inbjudan är ifrån. Men min slutledningsförmåga säger mig att den är från min kusin Jesper eftersom han skall konfimerasi vår och kyrkan stämmer. För övrigt upptäckte jag idag att jag återigen har fem räkor i mitt akvarium. Jag var säker p att två dog förra veckan men nu är de fem. Antingen så har de förökat sig eller så var de inte döda utan bara hade ömsat skal. För det var bara skalen jag såg. Och räknorna i sig själva är svåra att upptäcka i akvairet. Får se hur länge jag har fem räkor nu.

Av Sofia - 16 februari 2010 11:28

Det magonda gick över inatt så det var nog inget allvarligt. Glömde sätta klockan så jag vaknade alldeles för sent och nu har jag svårt att komma igång. Men om jag väl sätter fart så brukar det gå bra så jag skall helt enkelt ta mig i kragen och skriva klart min uppgift i miljöledning idag. Kommer att kännas bra när de är klar. Och så skall jag skriva jobbansökningar är det tänkt. Funderar på hur länge man kan vara förkyld utan att man bör gå till en läkare. Jag har varit småsnuvig i snart två månader, det blir varken bättre eller sämre. Fast det kan även bero på att det är minusgrader ute. Nu skall jag skriva miljöleding.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards