Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Sofia - 1 februari 2010 23:48

Jag har hittat en urbra sida där man kan köpa allt mellan himmel och jord direkt från svenska formgivare. Jag hittade en massa bra saker som man kan ge bort i present. Jag tror jag vet vad älsklingen skall få på Alla hjärtans dag men eftersom han läser bloggen skriver jag inte ut det här. Här kommer länken till sidan:

http://www.signerat.se/butik/signerat/hem/index.php

Av Sofia - 1 februari 2010 20:47

Nu har jag luskat ut vad blomman heter som jag fick igår. Det är en doftranka. Bra för nu kan jag läsa på om skötselråd för den. Den är väldigt fin och inte heller giftig för katterna vilket är en klar fördel. Ikväll skall jag se på Mordkommissionen har jag tänkt. Eller så kanske det blir något helt annat, beroende på vilket humör jag är på.


  

Min är dock lindad på ett annat sätt

Av Sofia - 1 februari 2010 15:17

Så är testet i miljöstyrning avklarat och det var enkelt. Det bestod av fem frågor med alternativ till varje fråga. Jag fick 100% rätt vilket känns bra. Hoppas bara att resterande test är lika enkla. Jag har även fått tillgång till alla uppgifter i miljöekonomikursen så imorgon skall jag till biblioteket på LiU och låna en bok som behövs. Sen blir det till att sätta fart med läsandet i den kursen. Tur att jag har gjort en inlämingsschema så att jag kan hålla koll på veckoplaneringen. Jag har en jobbansökan som skall skrivas idag och sedan blir det att laga middag. Köttfärssås med spagetti är tanken att det skall bli. Gott gott. För övrigt har jag världen bästa pojkvän.

Av Sofia - 1 februari 2010 11:51

Jösses, det är redan februari. Ibland går tiden snabbt. Och så är det måndag igen och jag är som alltid lika trögstartad. Men det brukar ge sig under dagen och sedan kommer jag igång ganska bra. Försöker sätta mig in i kurserna som skall börja idag men något har blivit fel eftersom jag inte kommer åt allt jag skall nå på kurssidan. Jag har mailat läraren så jag hoppas att det löser sig. Katterna har somnat i sängen och jag som hade tänkt bädda den. Men de sover så sött, Saga snarkar. Nu skall jag se vad som behöver göras här hemma och sedan skall jag göra en hemtenta i miljö, hoppas att det går bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards