Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Sofia - 19 februari 2010 22:27

Nu blir det sängen och så skall jag sova så gott. Om det går i den här blåsten. Får se hur mycket snö det är när jag vaknar imorgon och om det går att åka till Linköping eller inte.

Av Sofia - 19 februari 2010 20:03

Verkar som varenda människa numera gör cupcakes och då måste jag också lära mig det. Mest för att det ser så otroligt gott ut och jag tror inte det är så svårt när man väl försöker. Får fråga Andreas om han vill lära sig att göra cupcakes tillsammans med mig någon dag. Ser ut att vara en rolig sak att göra en helg då vädret är dåligt.


  

Av Sofia - 19 februari 2010 18:28

Bortsett från en semla i magen. Jösses vad stor den var och vad mätt jag är. Kom på att det är evigheter sedan jag var ensam en fredagskväll och det känns lite konstigt och udda. Men jag skall väl överleva och redan imorgon får jag träffa älskligen igen. Jag hade en tanke om att jag skulle läsa miljöekonomi ikväll men det känns ärligt talat lite tragiskt att sitta och plugga på en fredagskväll så det får vara. Funderar istället på att se om jag hittar en bra film i min samling och krypa upp i soffan med Saga och Marie och titta på den.

Av Sofia - 19 februari 2010 16:03

Är det den stora dagen för Helén och Martin, då står bröllopet i Sveg. Eller snarare i Härrö. Inbjudan har inte kommit än men jag fick ändå veta datumet idag. Det skall bli roligt att gå. Det var kallt ute idag och självklart glömde jag köpa det jag gick till stan för. Nämligen Panodil, hoppas att det finns ett apotek i Tornby. Jag hann inte med att städa badrummet förut så det skall göras idag. Och så skall jag äta min semla, jag fick ingen på semmeldagen så jag köpte en idag istället.


     

Av Sofia - 19 februari 2010 11:14

vilket innebär att imorgon är det lördag och jag får träffa min älskling igen. Såvida inte snöovädret sätter stopp för det. Men det är bara att vara ute i god tid så löser det sig. Nu har jag dammsugit här hemma och skall städa badrummet men eftersom Marie ligger under badkaret väntar jag tills hon har kommit fram. Senare idag skall jag träffa Helén på stan, det var en månad sedan vi sågs så det skall bli trevligt. Jag hoppas på en bra helg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards