Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Sofia - 12 februari 2010 19:40

Så här ser en vanlig fredagskväll ut hos oss.


 

Nybakade kolakakor


   

Saga som negativkatt


 

Mina blommor. Gissa vilken som är äkta?

 

Min tiger leker med kameraremmen

 

Jag är enormt farlig


 

Min fjärrkontroll. Jag bestämmer över tv:n

  

Nybakade vaxholmslimpor

  

Fenris den glada hampfisken

  

Andreas jonglerar med grytlappar och ser väldigt glad ut

Av Sofia - 12 februari 2010 12:21

Äntligen är det fredag även om jag inte tycker att skillnaden känns så stor mot andra dagar. Vi sitter här hemma och pluggar idag. Jag skall skriva en kort rapport i miljöeknomi och älsklingen läser Platon. Verkar vara en svårbegriplig bok. Får se hur det blir med jobbannonser idag, det är ganska många veckor kvar innan sista ansökningsdagen så det kan hända att jag tar en annan dag och skriver dem. I övrigt är det inte så mycket som är inplanerat idag bortsett från att vi ska göra ett försöka att baka kolakakor, får se hur bra det gå. Nä, åter till studierna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards