Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Sofia - 17 februari 2010 21:05

Ikväll sitter jag i min säng/soffa och läser en bok som kom från Cdon.com idag. Den handlar om ett vampyrinternat och påminner lite om Harry Potter fast med vampyrer istället. Den är inte alls lika bra som Twilight-serien men ändå väl läsvärd. Särskilt för mig som har bott på internat ett halvår. Jag har även gjort en del skolarbete idag och det känns väldigt bra. Vi håller på att planera lite inför Andreas flytt till mig som förhoppningsvis kan ske snart. Alla kursrna är nu avklarade och jag väntar bara på inrapportering av poäng till Ladok och på mina pengar. Vi kommer inte att ses förrräns på lördag vilket känns konstigt eftersom vi de tre senaste veckorna har träffats redan på torsdagen. Men han har mycket att läsa och jag skall träffa Helén på fredag så jag åker dit på lördagförmiddag istället. Nu skall jag krypa upp i sängen och fortsätta läsa.


  

Av Sofia - 17 februari 2010 15:42

Eller egentligen inte men mitt högra öga har börjat rinna igen. Senast det inträffade är visserligen för två år sedan och då upphörde det av sig själv. Men det är enormt irriterande att ögat hela tiden rinner och det blir värre utomhus. Men min förkylning känns bättre idag så jag behöver nog inte gå till en läkare. Sitter framför datorn och lyssnar på föreläsningar i miljöekonomi men jag börjar bli så seg och stel att jag borde ta en paus och göra något  helt annat. Jag hittade inget spännande på Erikshjälpen och på Netto handlade jag bara mat. Idag blir det lax till middag, tillagad den här gången. Gott gott. Det snöar idag igen, jag är så less på denna snö nu och mer skall det komma till helgen. Vi som skall åka till Grebo på söndag, hoppas att det är bra väder då.

Av Sofia - 17 februari 2010 12:14

Idag fick jag äntligen göra om test 2 i arbetsmiljö som jag inte lyckades göra i USA. Det var nog tur att jag fick göra om det eftersom jag inte hade med mig boken till USA och jag behövde slå upp en massa saker i den. Men den här gången gick det bra och jag fick alla rätt. Så nu väntar jag bara på att läraren skall rapportera in mina poäng till Csn så att jag kan få ut mina pengar. Än så länge så känns det här som en bra dag. Har även skickat in massa jobbansökningar och fler skall det bli är tanken. Och så skall jag lyssna på någon eller några föreläsningar i miljöekonomi. Måste dessutom handla för brödet tog nästan slut i morse. Då blir det nog en tur till Erikshjälpen samtidigt eftersom det ligger på vägen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards