Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 17 mars 2008 10:10

Här snöar det och det känns väldigt onödigt måste jag säga. Har ingen lust att kliva utanför dörren men det slutar kanske när jag ska gå till skolan vid halv ett. Det är så opraktistk med snö. Frukostdags och sedan ska jag bädda rent i sängen. Eller så blir det omvänd ordning.

Av Sofia - 16 mars 2008 23:08

tänkte jag. Är nästan trött men då dagen imorgon lär bli intensiv är det lika bra att stoppa ner sig i sängen. Natti

Av Sofia - 16 mars 2008 21:59

kommer hem över påsken och det ska bli så enormt roligt att ses. Det var länge sedan och skillnaden mot när vi båda bodde i Göteborg är enorm. Då sågs vi flera gånger i veckan och gjorde en massa roliga och konstiga saker tillsammans. Har vi tur ses vi numera fyra gånger per år. Fördelen är att vi verkligen hinner sakna varandra.

Av Sofia - 16 mars 2008 21:37

Prylen kommer från Coolstuff.se För alla nyfikna människor som vill veta. Till exempel min mamma

Av Sofia - 16 mars 2008 19:18

Är det här munstycket till vattenkranen i köket med LED-belysning. Den lyser blått vid kallvatten och rött vid varmvatten. Kostar 179 kronor och är jag riktigt rik en månad skall jag investera i en sådan.

Av Sofia - 16 mars 2008 14:48

Är ett roligt och givande program. Förstår inte hur folk klarar av att ha det så stökigt. Fast det måste vara jobbigt att börja städa när man inte ser golvet. Eftersom programmet krockar med andra blir det till att se repriserna på söndagar. Undra hur rent jag har det? Jag tycker jag städar ofta och har det rent men det kanske inte alls är så. Om någon skulle komma och ta bakterieprover. Upptäckte just att jag inte har tillräckligt med rena underkläder så jag får tvätta imorgon innan det bär av hemåt på onsdag. Nu ska jag kontrollläsa mitt PM och sedan lämna in det tänkte jag.

Av Sofia - 16 mars 2008 12:42

är det innan jag ska lämna in mitt pm. Fast jag tänker göra det ikväll. Lika bra att få det gjort. Har cirka en halv sida kvar att skriva med en sammanfattande diskussion. Sedan blir det genomläsning och inlämning. Skönt.

Av Sofia - 15 mars 2008 23:43

Det var flera år sedan jag såg filmen inser jag nu eftersom det är mycket jag har hunnit glömma av. Ikväll är det fest igen i lägenheten under mig, det blir till att sova med öronproppar med andra ord. Får se om jag orkar se klart filmen ikväll eller om jag ska sova innan, just nu lutar det åt det sistnämnda.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards