Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Sofia - 3 mars 2008 21:21

är min mässingsljusstake. Den ser ut som en äkta skeppsljusstake (vilket den säkert är) även om den nog blir finare efter en putsning. Jag ska bara komma ihåg att köpa mässingputs med. Jag har länge velat ha en gammaldags ljusstake som de hade förr vid sängdags men nu har jag en sådan som dessutom är kardanupphängd. Den skulle passa väldigt bra i Vega men den får stå hemma hos mig. Det bästa är att den bara kostade 60 kronor på Erikshjälpen. Jag får gå dit och leta om de har flera sådana eftersom även mamma vill ha en sådan. Nu däremot ska jag stoppa ner mig i sängen så att jag överlever morgondagen

Av Sofia - 3 mars 2008 19:36

läsa mer till Vattenspelen imorgon men jag orkar inte. Jag somnar hela tiden av den tråkiga texten. Dessutom är jag arg på läraren som lägger upp pappret för att underlätta förberedelserna inför morgondagen klockan halv fem idag. Lite väl sent enligt min mening. Det får gå som det går imorgon och jag vill verkligen inte göra det här. Fick dessutom en ganska stor roll, som bonde. Ha som om jag bryr mig om vad som händer med deras vatten. Någon hade kvar sin tvätt i tvättstugan när jag kom ner ikväll men jag flyttade ut den. Den låg iofs ihopvikt på en pall så jag ställde den utanför torkrummet. Personens tvättid var slut för över en timme sedan. Nu ska jag snart traska ner och hämta min tvätt innan jag ska se på Design Simon & Tomas och sedan läsa det sista i texten igen. Om jag orkar. Ikväll ska det bli en tidig kväll i säng och ingen Dracula. Jag ska skriva om helgens händelser senare, blir nog när det har lugnat ner sig lite med skolan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards