Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Sofia - 18 mars 2008 22:49

Läser i Desijn om en arkitekt som tycker att Ikea är den sämsta uppfinnigen någon svensk har kommit på. De representerar bara dålig kvalitet när de säljer stolar för 250 kronor och att samarbeta med dem är som att göra det med Britney Spears. Istället borde alla satsa på dyra vackra ting som åldras med tiden. Men har inte gubben tänkt på att alla kanske inte har råd mer stolar för flera tusen. Det är ju jättebra att Ikea finns som alternativ och jag hade aldrig kunnat inreda min lägenhet utan dem för då hade jag blivit pank. Fisförnäma arkitekter borde tänka längre än vad deras korta näsa är lång.

Av Sofia - 18 mars 2008 22:02

Dagens avsnitt av House var bra. Synd bara att jag har missat så många avsnitt. Skönt att det finns något sevärt på tisdagar igen. Jag är hungrig och borde stoppa i mig något litet. Dock inte macka. Får se vad som annars finnes.

Av Sofia - 18 mars 2008 17:50

Idag har vi träffat vår uppdragsledare och det kändes bra. Är faktiskt inte så jobbigt att åka till Linköping, Campusbussen är ju gratis och vi hittade på en gång. De lät entusiastiska och var mycket trevliga. Nu ska jag packa och ringa min mor. Opponeringen är inskickad.

Av Sofia - 18 mars 2008 10:02

Imorgon får jag åka hem. Äntligen hurra hurra. Nu ska jag läsa igenom Karolins PM för att skriva en opponering. Ska maila in den till Anna men det står inget datum så man borde kunna göra det efter. Försöker bestämma när jag och Helén skall ses idag för att åka till Linköping.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards