Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Sofia - 7 mars 2008 21:16

kan man sova fast klockan bara är nio. Jag är enormt trött så jag beslutar mig för att man visst kan sova även om det är tidigt på kvällen. Kanske jag inte sova bort hela dagen imorgon heller

Av Sofia - 7 mars 2008 20:27

ikväll blir det Råttatoullie och en Delicatoboll samt tidigt i säng, jag är sjukt trött redan

Av Sofia - 7 mars 2008 19:42

Idag var jag på jakt på stan efter ett vitt runt ljus som inte är frostat eller helt avhugget. Mycket svårare att hitta men jag ska inte ge upp. Får leta igenom fler affärer nästa vecka. För jag tror att det vita ljuset kommer att passa bäst till min ljusstake som förhoppningsvis kommer snart. Hojta till om ni vet vart man kan köpa ett sådant här ljus

Av Sofia - 7 mars 2008 17:56

Jag har inga särskilda planer för helgen mer än att städa, skriva IBU och PM. För Kajsa som var nyfiken

Av Sofia - 7 mars 2008 17:28

är jag idag. Fast bara just nu, det kommer säkert att gå över. Sov lite på eftermiddagen så det hjälpte nog. Borde städa men jag funderar på att skjuta upp det till morgondagen så att jag kan torka golvet samtidigt. Hm, jag får fundera på saken. Nu borde jag laga mat. Det ska bli köttfärssås med spagetti är tanken. Köpte en löpare med sillar på idag, den var på rea hos Carro&Nilla och kostade bara 35 kronor. Tyvärr är den lite för lång för mitt bord men det får lösa sig. Jag vann auktionen på Georg Jensen saken som visade sig komma från Royal Copenhagen. 28 kronor var ett bra pris även om jag får betala 33 kronor i frakt. Dagens roligaste kommentar i ett mail till mig var: "jag bryr mig inte om utseendet på tjejer utan det är insidan som räknas men hon ska vara lång, smal och blond". Lite lagom motsägelsefullt kanske. Vi var fyra personer på dagens seminarium idag. Det var jag, Helén, Emmi och Maria som hade släpat sig dit. Men det var givande ändå. Fick reda på att jag är godkänd på förra veckans litteraturseminarium. Nu är det bara skriva PM kvar.

Av Sofia - 7 mars 2008 09:24

skall jag traska till nu. Undra hur länge man ska känna sig som en klubbad säl? Idag måste jag städa badrummet, det är fullt av tassavtryck och dra en vals med dammsugaren.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards