Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Sofia - 6 mars 2008 23:08

nu är jag trött och ska sova. Ska bara orka gå till badrummet och borsta tänderna. Jag har kommit på saken med brottet, varför det tar så lång tid. Ett avsnitt är en dag. Så de kommer antagligen att jaga mördaren i 20 avsnitt. Lite småsegt. Imorgon ska det diskuteras direktiv

Av Sofia - 6 mars 2008 18:05

en sådan här telefon till mig. Det var den vidrigaste jag har sett och defintivt inte min smak.

Seg

Av Sofia - 6 mars 2008 17:53

är jag nu. Hjärnar har tagit semester tror jag och återkommer förhoppningsvis imorgon. Det är inte klokt vad fysiskt trött man blir av två dagars förhandlingar. Hur ska det då vara för de som gör det här på riktigt. Jag förstår att de klubbar igenom många beslut när folk är trötta och bara vill gå hem. Det var intressant att studera folks olika förhandlingataktiker samt de kulturskillnade som fanns. Svenska är nog väldigt duktiga på att passa tider. Idag kom jag ihåg att köpa mässingputs och jag har putsat ljusstaken. Tyvärr tycker jag att den var snyggare oputsad. Själva fatet blev väldigt ljust, nästan som silver så hädanefter får den vara skitig. Jag hoppas att min Georg Jensen ljusstake kommer snart. Jag hittade ytterligare en auktion på Georg Jensen men när jag hade lagt budet visade det sig vara Royal Copenhagen. Nåja, det var en snygg ljusstake i vilket fall som helst. Nu ska jag skriva mail och slappa. Idag blir det verkligen inget pluggande. Basgruppsmötet gick bra och de var nöjda med min insats som ordförande. Fast det kan bero på att alla var trötta och ingen brydde sig särskilt mycket.

Av Sofia - 6 mars 2008 09:16

och jag är pigg. Det händer inte alltför ofta. Men så sov jag som en stock inatt med och klev upp en halvtimme tidigare. Hann till och med att diska gårdagens disk. Snart bär det av till skolan och basgruppsmöte. På vägen hem måste jag komma ihåg att köpa mässingputs. Ha en bra dag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards