Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Sofia - 9 mars 2008 23:19

idag igen. Hoppas att natten blir lugn

Av Sofia - 9 mars 2008 22:52

Skärgårdsdoktorn sändes mellan 1997 och 2000 och gick sammanlagt i 18 avsnitt enligt Imdb. Där ser du mamma, den började gå på 90-talet. Jag har rätt som vanligt (utom när jag har fel).

Av Sofia - 9 mars 2008 18:23

dags för kvällsmacka och sedan Wallander. Har äntligen slängt in min Ibu. Det är roligt att läsa vad alla andra ska skriva sina C-uppsatser om.

Av Sofia - 9 mars 2008 17:00

ska man visst åka till över Kristi flygare. Får börja spara pengar även om det inte brukar bli så enormt mycket handlat. Sprit har jag och maskara med för den delen. Får satsa på ett nytt cerat om de har något. Ska försöka övertala mamma och pappa om att stanna på Prövestenför i den affären har de mycket roliga saker. Eftersom vi ändå åker förbi vore det nog inte helt omöjligt. Jag har gett upp mitt ibu-skrivande för ett tag. Är nästan klar men behöver tänka igenom vad jag har skrivit ner. Funderar på att se klart på Råttatoullie nu.

Av Sofia - 9 mars 2008 14:28

nu är hon redan halv tre och jag har inte hunnit renskriva något på min ibu. Men jag har allt samlat i mitt block och ska bara skriva ner det. Fundera först på att ta en liten paus och äta lunch innan det blir alldeles för sent. Som det blev igår.

Av Sofia - 9 mars 2008 12:57

Normalt sett gillar jag inte kristallkronor alls (utom farmors) men den här var lite läcker. Dock inte hos mig. Ljusstakarna som man kan ha saker i, i botten tycker jag däremot var riktigt snygga. Kommer från Herstal, de har mycket snygga saker till ganska moderata priser. Eller så är det så att det mesta jag gillar är enormt dyrt vilket gör att jag tycker att två ljusstakar för 300 kronor är billigt. Saga snarkar, lite sött och störande.

Av Sofia - 9 mars 2008 12:53

Vaknade inatt vid ett av att det stank brandrök i min lägenhet. Trevligare uppvaknande kan man få. Efter att ha tittat ut på balkongen (så att det inte brann i hela huset) och i trappan försökte jag somna om. Men det gick inget bra, bränder och Sofia är ingen bra kombination. Ringde dessutom mamma mitt i natten för att höra om jag skulle brinna inne (inte särskilt rationellt tänkt men är bränder ens största skräck så är det). Lyckades somna om med Saga brevid mig. Läste imorse att det hade brunnit ute i Ensjön utanför Hageby inatt och det var den lukten jag hade känt. Nu luktar det brandrök igen men jag bryr mig inte, det bränner säkert någon annan stans. Ska försöka ta tag i mitt skolarbete nu, läsa om förhandlingar på engelska är tanken så att iaf min ibu blir skriven. Och jag hade rätt om filmen, de var kära på riktigt. Ett något förutsägbart slut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards