Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Sofia - 15 mars 2008 23:43

Det var flera år sedan jag såg filmen inser jag nu eftersom det är mycket jag har hunnit glömma av. Ikväll är det fest igen i lägenheten under mig, det blir till att sova med öronproppar med andra ord. Får se om jag orkar se klart filmen ikväll eller om jag ska sova innan, just nu lutar det åt det sistnämnda.

Av Sofia - 15 mars 2008 21:20

Egentligen är det en väldigt snygg hylla och den finns även med gavlar i plexiglas. Vore snyggt att ha någon stans, någon gång i något boende. Dock inte i det här. Hyllan ser nästan ut som om den svävar på väggen.

Av Sofia - 15 mars 2008 20:49

och jag har nyss ätit middag. Det blev god mat idag. Resterna från balsamocifläskfilén med bandspagetti. Som katterna tyckte var roliga leksaker i rå form, de ser ut som garnnystan. Funderar på vad jag ska göra fram tills det att klockan blir tio och Matrix drar igång. Skriva lite mer på mitt pm vore ingen dum idé. Någon avslutande diskussion är tanken att jag ska ha med. Inga roliga inredningsprylar har jag hittat på nätet idag heller. Kan ju bero på att jag inte har letat heller. Imorgon ska jag skriva ibu igen.

Av Sofia - 15 mars 2008 17:56

Skulle sova en kort middagslur på eftermiddagen men den blev i längsta laget. Närmare en timme. Jag tror det är Maries fel som kurade ihop sig bredvid mig och spann sövande. Försöker komma på vad jag ska äta till middag men jag är inte alls hungrig. Suck. Får leta efter rester i frysen.

Bio

Av Sofia - 15 mars 2008 16:17

Jag har sett fram emot att kunna gå på bio i april och se Låt den rätte komma in men nu ska den inte ha premiär förräns i slutet på oktober. Jag är lite tveksam till om det ens kommer att bli då eftersom den hela tiden skjuts upp. Tråkigt

Av Sofia - 15 mars 2008 14:42

blir det i ett badkar om man tvättar ur det med grönsåpa. Saga blev den erfarenheten visare idag. Som alltid är hon nyfiken och när jag städade badkaret kunde hon inte låta bli att hoppa ner i det.Men hon kom inte upp eftersom det var så halt. Så roligt ut när hon halkade runt men jag lyfte snabbt upp henne. Sen blev det till att tvätta tassarna som var fulla med såpa. Hon ser lagom glad ut. Marie är lite smartare katt och håller sig undan när jag städar.

Av Sofia - 15 mars 2008 13:26

Just nu går det ganska bra faktiskt. Jag ska nog inte skriva in så mycket mer fakta eftersom jag är uppe i fem sidor och maxantalet är sex sidor. Ska försöka binda ihop det hela lite mer är tanken. Funderar på att ta en kort paus innan nacken lägger av. Egentligen vill jag dammsuga men Marie sover så gott i soffan att jag inte har hjärta att skrämma henne med det mullrande monstret aka. dammsugare.

Av Sofia - 15 mars 2008 10:13

Och jag tyckte jag var uppe så tidigt idag men nu är nästan klockan halv tolv och jag har inte börjat plugga än. Men det finns alltid saker som måste göras på morgonen. Egentligen vill jag dammsuga med men det får bli i pausen från skolarbete. Just nu är jag sugen på att åka till Las Vegas då jag såg Fab 5 på tv och de var i staden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards