Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Sofia - 8 mars 2008 20:36

det blev hur man blir av med en kille på tio dagar ikväll. Inte oerhört roande men lite småfniss emellanåt. Och väldigt överdriven som amerikanska filmer brukar vara. Jag är säker på att den slutar med att de faller för varandra på riktigt och inte bara som ett vad. Imorgon är det Wallander Mastermind som är så enormt mycket bättre än de andra Wallanderfilmerna. Kan varmt rekomenderas.

Av Sofia - 8 mars 2008 20:05

har jag nu. Lite iallafall. Vad ska man göra en lördagskväll när alla andra bara är ute och super. Lagom roande. Jag saknar att kunna umgås med kompisar på ett normalt sätt på helgerna. Vid halv tio är det film men vad jag ska göra fram tills dess vet jag inte. Kanske skriva lite mer på min IBU även om det inte känns vidare lockande. Jag vet, jag kan försöka ringa Veronica och se vad hon gör.

Av Sofia - 8 mars 2008 16:04

  • dammsugit- klart
  • torkat golv - klart
  • städat badrum - klart
  • tagit bort klisterlappar - klart
  • lagat middag - inte än
  • klappat katterna - klart och mer ska det väl bli
  • skrivit ibu - påbörjat
  • skrivit pm - inte ens påbörjat, det får bli imorgon

Summan av kardemumman: det är roligare  att städa än att plugga

Av Sofia - 8 mars 2008 15:01

Jag var på Erikshjälpen idag igen och letade efter några saker. Det var enormt mycket folk där idag och eftersom kassaköerna var så långa var det svårt att komma fram till hyllorna med glassaker på. Dagens inköp blev:

  • En stor ungseldfast glasskål med tillhörande underlägg från Bodum
  • Två glas med handtag och tillhörande underlägg från Bodum
  • Två metalljustakar som kan vara från Stelton
  • Ett glastroll från Saab i Trollhättan

Dessutom var jag på Ica för att köpa chevré men någon sådan hade de inte så det fick bli mozarella istället. Ska användas i kvällens kycklingrätt.

Av Sofia - 8 mars 2008 11:59

Nu har jag städat golven i lägenheten. Både dammsugit och torkat dem. Vilket var behövligt. Saga kommer snart att ramla ner i skurhinken verkar det som men det är hennes bekymmer. Borde börja plugga med men just nu känner jag inte för det. Fundera på att äta lunch först innan det blir alldeles för sent för sådant.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards