Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 13 mars 2008 12:53

känner jag mig idag. Jag har inte alls lust att läsa till mitt pm men det är ett måste så det är väl bara att sätta fart. Jag har ont i nacken och vill inte sitta framför datorn. Men det ska gå. Nu ska jag tänka lite positivt här.

Av Sofia - 13 mars 2008 08:57

blir det när man ska läsa folks ibu på morgonen. Det gäller bara att inte spilla i tangentbordet. Nu ska jag diska och göra det sista innan jag går till skolan. Marie stryker sig runt mina ben och vill nog gosa. Och Saga piper som vanligt.

Av Sofia - 12 mars 2008 22:57

är helt klart Loka hallonmed grape. Väldigt gott för att vara kolsyrat vatten och nästa lika gott som läsk. Nästan iallafall. Dricker minst en flaska i veckan. Nu däremot skall jag ta och sova. Det får vara klarpluggat för ikväll. God natt gott folk och sussa sött

Av Sofia - 12 mars 2008 22:22

Ska skriva lite till ikväll på mina argument till skolarbete och sedan ska jag sova.

Av Sofia - 12 mars 2008 21:10

tyckte jag att det blev i dagens avsnitt av Roomservice. Visserligen var det inte snyggt möblerat innan men väggarna och golvet var snyggare. Gråa väggar påminner enligt mig alldeles för mycket om rå betong och det är inte snyggt. Jag hade nog tänkt mig något i mer röd färg eftersom det skulle se mustigt ut. Eller kanske lila men verkligen inte grått. Fast egentligen beror det nog på att mörka färger inte riktigt är min smak. Möjligtvis ett mörkt golv om resten är ljust.

Av Sofia - 12 mars 2008 18:21

Idag har jag varit på Erikshjälpen igen. Jag borde bli stamkund där snart. Men eftersom de har en del roliga saker till vettiga priser samt att pengarna går till behövande gör det värt att handla idag. Idag kom jag hem med en ljusstake till mamma, en i mässing (tror jag) till mig själv och ett tennstop. Jag har länge velat ha ett tennstop. Efter lite putsmedel såg de ut som nya igen. Häxans puts är bra till det mesta, bortsett från att det luktar så enormt illa. Man kunde putsa tenn med det enligt etiketten på baksidan. Man ska tillochmed kunna putsa fönster med det, något jag inte tänker prova.

Av Sofia - 12 mars 2008 15:17

Nu är fanskapet under mig igång igen. Visserligen är det på dagtid men det vore trevligt om jag kunde plugga utan öronproppar (hjälper inte särskilt mycket) och om golvet vore stilla. Jag tycker synd om hans hund.

Av Sofia - 12 mars 2008 14:14

Nu ska jag ta några minuters paus i mitt skrivande och äta lunch och slöa lite. Men det får inte bli för mycket. Nästan klar med min IBU iallafall. I helgen ska jag skriva på mitt pm om jag inte är klar innan dess och sen tror jag att jag ska frosta av frysen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards