Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 10 mars 2008 22:40

Idag har jag skrämt slag på Marie, fast det var inte meningen. Hon stod i sängen och mjölktrampade och jag tänkte jag skulle busa med henne och vickade på mina tår under filten. Men si det skulle jag inte ha gjort för katten flyg en halvmeter upp på alla fyra tassarna och såg helt förstörd ut. Tills hon kom på att det var mina tår och hämnades genom att bita på dem.

Av Sofia - 10 mars 2008 22:29

Jag tänkte nog måla om i sommar är tanken då jag slipper bo i lukten. Däremot kan jag byta handtag på luckorna om jag kommer till ett Ikea någon gång. Handtag är ju faktiskt något jag skulle kunna köpa i Göteborg och ta med mig på tåget. Jag tror att nya handtag skulle kunna göra väldigt mycket för inredningen. Jag tycker att väggarna blev lite väl mörka i dagens avsnitt av Design Simon & Tomas. Att göra alla väggar mörka tycker jag inte är en fondvägg. Försvaret var att de hade stora fönster men å andra sidan täppte de igen dem med tyger. Och jag vill verkligen inte ha något blinkande på min balkong, man kan bli galen för mindre. De enda blinkande sakerna jag har här är ambulsblåljusen som kör förbi med jämna mellanrum. Jag tycker nog att dagens avsnitt var det minst snygga hitentills men så är mörka färger inte alls min stil och jag vill verkligen inte ha det orientaliskt.

Av Sofia - 10 mars 2008 21:29

är jag nästan sugen på att skaffa. Fast dock inte helt utan snarare så att jag tänker måla om samt byta ut de tråkiga handtagen, 6 stycken för 15 kronor på Ikea, till några snyggare handtag. Även de kommer från Ikea och jag räknade ut att det skulle kosta mig 116 kronor att göra det. Kan vara värt pengarna. Hittade en ny inredningssida som heter Rum 21 med butik i Borås. Tyvärr tar det väldigt lång tid att ladda något på sidan men mycket snyggt hade de. Så här ser handtagen ut.

PM

Av Sofia - 10 mars 2008 13:40

det går inget bra att skriva mitt PM och redan första dagen förstår jag inte hur jag ska få ihop något av det hela. Det känns som om det bara är rörigt utan klara instruktioner. Får se om någon annan begriper något av det hela

Av Sofia - 10 mars 2008 09:00

konstigt, alla veckor verkar innehålla en måndag. Den här veckan skall det skrivas PM, inte det minsta roligt. Har ätit frukost framför datorn för att hinna läsa andras Ibu:er. Nu ska jag däremot göra det sista innan jag skall gå till skolan om en halvtimme.

Av Sofia - 9 mars 2008 23:19

idag igen. Hoppas att natten blir lugn

Av Sofia - 9 mars 2008 22:52

Skärgårdsdoktorn sändes mellan 1997 och 2000 och gick sammanlagt i 18 avsnitt enligt Imdb. Där ser du mamma, den började gå på 90-talet. Jag har rätt som vanligt (utom när jag har fel).

Av Sofia - 9 mars 2008 18:23

dags för kvällsmacka och sedan Wallander. Har äntligen slängt in min Ibu. Det är roligt att läsa vad alla andra ska skriva sina C-uppsatser om.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards