Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 26 mars 2008 22:29

2900 Happiness har flyttat till webben och idag tänkte jag att jag skulle se en massa missade avsnitt. Men tyvärr ligger de bara kvar i två veckor pga. upphovsrätten så jag har missat tio avsnitt. Blir svårt att ta igen så det får vara.

Av Sofia - 26 mars 2008 21:23

Hade tänkt mig att se gamla avsnitt av Rent Hus dvs. de två avsnitt jag har missat men det visar sig att det kostar pengar. 49 kronor i månaden har jag inte lust att betala. I så fall får det vara. Surt gjort av TV 4 eftesom man på trean och femman kan se många avsnitt från olika serier gratis.

Av Sofia - 26 mars 2008 10:27

är det visst idag även om det känns som måndag. Ska träffa Helén vid elva och påbörjat arbetet med vår uppsats. Lite sent men båda hade saker att göra innan så det blir nog bra ändå. Bättre att börja idag än inte alls. Ska göra mig iordning innan jag ska gå. Här skiner solen och smälter bort snön. Varning för slask med andra ord.

Av Sofia - 25 mars 2008 22:40

Nu är det sovdags för små troll inatt igen. Jag tänker stoppa ner mig i sängen och hoppas på en lugn natt. Imorgon drar C-uppsats skrivandet igång.

Av Sofia - 25 mars 2008 20:55

Finns det i Äntligen Hemma. Hon som fick ett nytt rum talade om att designern hade fått med de två viktiga kontinenterna Indien och Afrika. Sen när blev Indien en kontinent? Å andra sidan visste inte inredaren att Marocko ligger i Afrika. Jag är inte bra på geografi men jag har lite koll iaf.

Av Sofia - 25 mars 2008 19:17

Det är mycket snö ute nu och mer blir det säkert imorgon. Mina kängor har gått sönder så de läcker in vatten. Jag fryser enormt mycket även om jag har dragit upp värmen inne. Försöker få Saga att agera värmedyna men hon är inte så pigg på det. Ikväll ska jag se på House och slappa i soffan.

Av Sofia - 24 mars 2008 23:20

Det visar sig att Ingrid har flyttat till Mölndal och jag har missat henne i påsken. Enormt synd och det vore roligt att ses eftersom vi inte har gjort det sedan juni 2004. Och det är länge sedan. Men det får bli nästa gång jag kommer hem.

Av Sofia - 24 mars 2008 18:09

med mitt PM. Nu ska bara kursansvarige bedöma det med. Men jag har gjort mitt för ett tag. Mamma vill att jag ska komma upp och hjälpa till med middagen, fiskgratäng så det är väl bäst att jag lyder.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards