Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Sofia - 24 februari 2008 23:25

Nu blåser det riktigt ordentligt här. Det knakar i fönstren och viner i träden utanför. Mysigt ikväll men jag antagligen inte av samma åsikt imorgon när jag ska gå ut. Å andra sidan slipper man få glasögonen fulla med salt såsom fallet är när det blåser mycket på Strana. Kvällens Wallander var hemsk men det är det alltid när det handlar om barn som utnyttjas sexuellt. Fast det var lite trist att det var andra filmen på raken där våldtäktsmannen väljer att ta livet av sig. Dessutom undrar jag varför det står Wallander I när remsan kommer med vilken film som visas efter nyheterna. Det har stått nr I, i fyra filmer på raken. Någon kan inte räkna. Nu ska jag däremot krypa ner i sängen och sova min skönhetssömn. God natt

Hum

Av Sofia - 24 februari 2008 15:09

nu har knåpat ihop en IBU igen. Det känns inte som om man gör något annat. Ska försöka komma på några bra frågor till litteraturseminariet på onsdag med men innan dess ska jag ta paus i några minuter. Det ser väldigt skönt ut i soffan. Risken är väl bara att jag kommer att somna. Dagens önskedröm är en resa till Köpenhamn i sommar.

Av Sofia - 24 februari 2008 12:09

är en så länge en händelselös dag. Fast det är riktigt skönt det med. Jag har småpysslat här hemma och nu ska jag plugga. Det är tanken iallafall. Om det inte kommer något roligare emellan men det är tveksamt. Nya grannen röker på sin balkong och jag får in röken i min lägenhet, dags att göra något åt kallrasskyddet märker jag. Katterna leker livsfarliga och har slagsmål i min säng/soffa. Sött. Ikväll blir det Wallander på tv och fisk till middag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards