Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Sofia - 14 februari 2008 22:06

måste vara ett av de mer underhållande programmen man kan se på tv. Det är komiskt att höra folk förneka sin båtfylla med en ölkasse i handen.  Dessutom är programmet intressant även om jag tycker bättre om det när de sänds från västkusten, såklart. Hemma är alltid hemma. Dagens ämbetsmammakonferens gick ganska bra tror jag, alltid läskigt att prata inför folk. Det var enklare i gymnasiet när man gjorde den varannan vecka istället för här där det sker en gång i halvåret. Övning ger färdighet

Av Sofia - 14 februari 2008 17:56

är precis som vilken dag som helst. Iallafall för mig. Jag fick ett kort av min mor och min far idag och det värmde. Iår fick jag mer uppvaktning än vad jag fick förra året och då hade jag ändå en partner. Fint. Jag köpte en present till mig själv idag, vad gör man inte för lite kärlek. Jag hittade en kopia på en Steltonkanna hos Carro&Nilla (fd. Village) som påminnner mycket om den från Stelton men till ett pris av 95 kronor. Den får duga tills jag har råd med en dyrare. Nu ska jag rota igenom frysen efter lite mat. Imorgon måste jag gå och lämna tillbaka böcker samt handla för mjölken och äggen är slut och brödet är snart slut.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards