Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Sofia - 12 februari 2008 22:52

ska vara den danska motsvarigheten till Bridget Jones men jag tycker den var enormt mycket bättre. Filmen var klart sevärd och inte alls lika fånig som den engelska motsvarigheten. Danskarna är överlag de bästa på att göra film, om de kunde lägga av med sin dogmafilmning. Detta blir kvällens slutsats för nu ska jag i säng. Natti

Av Sofia - 12 februari 2008 18:08

Upptäckte att jag har fyra ägg i mitt kylskåp som är på väg att gå ut. Funderar på att baka muffins av dem ikväll så slipper jag slänga dem. Återkommer med resultat om hur muffinsen blev.

Av Sofia - 12 februari 2008 14:16

Jag har lyckats ta mig igenom ännu ett kapitel i skolans bok men det är så trist att jag nästan somnar även om jag sitter på en stol. Nu ska jag äta en bulle, städa badrummet och sedan läsa vidare. Inte fick jag någon post idag heller.

Av Sofia - 12 februari 2008 13:02

Usch, jag har ont i huvudet idag. Vaknade med huvudvärk och tänkte jag skulle sova bort den men si nej det hjälpte inte det minsta. Så nu sitter jag här med ett huvud som dunkar och knaprar små vita piller vid namn Panodil emellanåt. Och inte blir det bättre av att de roar sig med att spränga utanför mig så att fönstren skallrar. Min underbara granne spelade musik i natt igen och vid halv sju vaknade jag av att han skrålade med för full hals. Vackert, det är tur att det finns öronproppar. Nu ska här göras lite nytta ävne om jag inte mår så bra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards