Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Sofia - 21 februari 2008 23:25

är att jag måste uppsöka en ögonläkare snart eftersom jag inte kan ha ett öga som konsant rinner och som gör att jag ser dåligt. Eftersom det bara är på ena ögat är jag knappast allergisk. Värst är det när jag går ute och det blåser, alla jag möter tror att jag gråter. Får leta upp ett nummer och boka tid hos en ögonläkare. Men det får bli när jag har en fungerande telefon. Nu hägrar sängen.

Av Sofia - 21 februari 2008 22:17

tv-serien är nu inne på avsnitt 6 av 20 och jag tycker faktiskt att den börjar bli lite seg. Jag hoppas verkligen inte att de ska jaga samma mördare i 14 avsnitt till utan att det blir några fler mord. Serien ger känsla av realtid (någorlunda iaf) men den hade vunnit på att vara snabbare och med fler mord. Tyvärr för danskarna brukar göra bra kriminalserier men den här är inte i klass med de andra.

Av Sofia - 21 februari 2008 18:48

Idag letade jag efter en ny mobil i Teliaaffären och jag hittade en som kan massa mig. Den är svart och klassisk i designen. Den är inte vikbar vilket kan vara bra. Nackdelen är nog att den kan bli repig lätt. Hur som helst ska jag åka och kolla på den i tillsammans med mamma nästa vecka som får säga sitt om den. Jag ska spara pengar och köpa mig en snygg ljusstake till nästa jul. Får börja spara nu för den kostar över 1000 kronor men är bland det vackraste jag har sett. Jag ska köpa den i guld hade jag tänkt. Så här ser mobilen och ljusstaken ut.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards