Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Sofia - 8 februari 2008 23:43

För det första så heter det uppenbarligen inte längre hushållspappershållare utan köksrullehållare nu för tiden. Kan inte bara saker heta vad jag tycker att de ska heta. Nåja, min gamla hållare hade gått sönder och som den tekniska flicka är försökte jag laga den. Det gick såklart inte. Bestämde mig för en tur till centrum för att köpa en ny. Jag hittade två på Cervera, en för 249kr och en för 299 kr. Lite i dyraste laget även om de var snygga. Efter att ha rännt igenom en massa affärer panikköpte jag en urful på Granit. Billig var den iallafall. Köpte dagen efter en annan i trä som var lite snyggare men ändå inte helt bra. Jag vill att den ska ha samma mönster som mitt bord m.m Mamma ringer och säger att hon har köpt en sådan till mig. Hurra tänker jag. Men nä, då var pinne i metall och jag ska ha i trä. Idag sprang jag in på Cervera och köpte den för 249 kr iallafall. Hade jag köpt den från början hade jag sparat en massa pengar. Men nu står den på min köksbänk och är superfin.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards