Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Sofia - 17 februari 2008 23:44

Nu ska jag sova, jag har redan varit vaken för länge. Kvällens Wallander var bra även om jag hade sett den tidigare. Nästa veckas Wallander har jag däremot inte sett. Usch, jag hickar. Väldigt opraktiskt om man ska sova. Natti

Av Sofia - 17 februari 2008 19:57

Eller iallafall kommer att göra det med mina katter. Saga är extremt nyfiken av sig och tror att inget kan skada henne. Det är tur att hon är innekatt. Allt ska undersökas och inget får hindra henne. Ugnen är intressant för att inte tala om toalettstolen när matte städar den. Det kan ju finnas något spännande däri. Och borrmaskiner, de kan vara superroliga leksaker, man vet aldrig. Tur nog är de nyfikna på mindre farliga saker med. Badkaret efter en dusch är superspännande, det är lite blött. Jag kommer aldrig att glömma en något våt och förvånad katt som hade ramlat ner i badkaret där jag hade mina fläktgaller liggande i blöt. Och innan någon ringer Djurens vänner tänker jag tala om att jag har uppsikt över mina katter så att risken att de ska skadas är enormt liten.

Hm

Av Sofia - 17 februari 2008 12:51

Klockan är redan ett och jag har inte gjort många knop idag. Egentligen behöver jag inte stressa heller men jag får så dåligt samvete när jag inte gör något. Just nu är det lugnt, vilket inte natten har varit. Vaknade vid två av att det lät som om någon hade placerat ett trumset brevid mig i sängen. Men det vara bara grannen som spelade. Måste fattas något i den hjärnan, normala människor spelar inte musik så att fönstren skallrar mitt i natten. Alltså är öronproppar världens bästa uppfinning. Idag har jag städat ur badrumsskåpet (slängde tre saker) samt torkat ur kylskåpet. Nu ska jag städa badrummet (känns alltid lika meningslöst eftesom Marie sover i handfatet och hårar ner alltsammans på två sekunder) samt läsa klart min Harry Potter.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards