Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Sofia - 22 februari 2008 21:54

lite bättre iallafall. Jag har ont i ena handen men om vi bortser från det är det bra. Livet är underbart går på tv, den var det länge sedan jag såg och den är lika bra som sist. Tyvärr missade jag de första 20 minutrarna. Helgens planer lyder: dammsuga och torka golv, städa badrum, baka något till fikat eftersom mamma kommer hit nästa vecka, skriva ibu, vika tvätt och läsa skolbok. Många saker ska göras och inte något av dem känns särskilt roligt, bortsett från att baka.

Av Sofia - 22 februari 2008 13:24

Jag har fått lön som räcker till en ny mobiltelefon. Helt ok lön för att inte ha jobbat något i januari. Äntligen ett positivt besked idag. Nu ska jag äta lunch innan jag behöver gå och hämta min tvätt. Fast det behöver jag inte göra förräns klockan tre. Skönt.

Av Sofia - 22 februari 2008 12:10

Idag ute i Norrköping. Det är tredje gången iår det blåser såpass kraftigt. Känns ovant eftersom jag mest är van vid att det blåser på västkusten. Det viner i trappuppgången och vid min dörr men det blåser inte in. Nu har jag hängt min tvätt och det är dags för lite skolarbete igen. Som vanligt, ingen skillnad här inte. Det känns lite bättre med uppsatsen nu eftersom vi har några nya idéer, de ska bara genomföras med.

Av Sofia - 22 februari 2008 10:35

Nu har företaget som vi skulle skriva vår C-uppsats åt ändrat sig eftersom de inte tycker att de har tid med oss. Alltså blir det till att komma på något nytt och det är svårt. Tusan så arg jag blir, jag orkar inte med fler motgångar den här veckan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards